معاون فرهنگی کمیته امداد خبر داد:

اعزام ۱۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی

کدخبر: 2056544

معاون فرهنگی کمیته امداد از اعزام بیش از ۱۲ هزار نفر از نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام حسین احمدیان با اشاره به اینکه اعزام مددجویان و نیازمندان برای نخستین بار به سفرهای زیارتی با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیّر و نیکوکار کشورمان و نیز کمیته امداد به کربلای معلی و مشهدالرضا(ع) انجام شده است، افزود: استان‌های کرمان، البرز، هرمزگان، با مساعدت خیران بیشترین اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی را داشته اند.

وی گفت: زمینه اعزام این تعداد افراد طی سه ماهه نخست امسال با شناسایی و مساعدت خیّران و نیکوکاران انجام شده است.

وی با بیان اینکه 124 هزار نفر از نیازمندان نیز برای نخستین بار سال گذشته به سفرهای زیارتی اعزام شده‌اند، اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد بیش از 130 میلیارد و 272 میلیون ریال اعتبار برای اردوهای زیارتی هزینه کرده است که با حمایت‌های خیران و نیکوکاران پیش‌بینی می کنیم امسال نیازمندان بیشتری به اماکن زیارتی اعزام شوند.

طرح شوق زیارت به منظور مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی اجرا می شود که بر این اساس هزینه اعزام زائران به مشهد الرضا(ع) برای هر نفر 300 هزار تومان و عتبات عالیات 700 هزار تومان در نظر گرفته شده است و این سفرها نیز تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

علاه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرس http://shogheziarat.ir/ مراجعه و از نحوه پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ارسال نظر: