گزینه دبیرکلی جمعیت هلال احمر کیست؟

کدخبر: 2070128

پس از تغییرات گسترده در مدیران هلال احمر گمانه‌زنی‌ها برای دبیرکلی این جمعیت تقویت شده است، تغییری که می‌تواند سرنوشت مهمی در فعالیتهای این نهاد ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار«نسیم آنلاین»، از ابوالقاسم گرجی معاون منابع انسانی هلال احمر به عنوان گزینه اصلی دبیرکلی این جمعیت پس از انتقال اصغر احمدی به وزارت کشور نام برده می‌شود.

تدریس در دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، عضو کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت بهداشت، مدیر مجتمع بیمارستانی امام خمینی، عضو شورای سیاست گذای سلامت و معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر در سوابق کاری گرجی به ثبت رسیده است.

گرجی پس از ورود به هلال احمر تغییراتی را در حیطه کاری خود انجام داد که او را به عنوان گزینه اصلی دبیرکلی این جمعیت قرارداده است؛ ایجاد تحولاتی در حوزه اداری ، برگزاری آزمون استخدامی برای نخستین بار زیر نظر سازمان سنجش، تلاش برای نوسازی و تجهیز ناوگان امدادی و هوایی سازمان امداد و نجات، تعیین تکلیف ده‌ها تن از کارکنان هلال احمر و تبدیل وضعیت آن‌ها، امضای تفاهم نامه با سازمان املاک تملیکی و تامین نیازهای انبارهای هلال احمر در نقاط مختلف کشور، ساماندهی دریافتی‌های مدیران هلال احمر از جمله فعالیتهایی است که در کارنامه وی ثبت شده است.

ارسال نظر: