برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی/ ماراتن ۲۳۳ هزار نفری برای استخدام ۱۰ هزار معلم

کدخبر: 2073278

سومین، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش صبح و عصر امروز در ۵۳ شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه 21 آبان ماه در بیش از 53 شهرستان کشور برگزاری می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور که برگزار کننده آزمون استخدامی است، 233 هزار و 421 داوطلب در آزمون فوق ثبت نام کرده‌اند و در این ماراتن به یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کارت ورود به جلسه این آزمون بر اساس اعلام قبلی از عصر سه شنبه تا پنجشنبه 20 آبان ماه توزیع شد.

وزارت آموزش و پرورش برای سال 1395 موفق به اخذ 10 هزار ردیف استخدامی برای سراسر کشور شده است و پس از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت مورد نیاز آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش آموزش کشور، کار مصاحبه و گزینش افراد آغاز خواهد شد.

همچنین، پس از تأیید نهایی 10 هزار نفر، آموزش این دسته از افراد در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آغاز خواهد شد تا بتوانند از مهر 96 وارد کلاس‌های درس شوند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، سومین، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش صبح و عصر امروز در ۵۳ شهرستان برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرایند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 دقیقه و نوبت بعدازظهر از ساعت 14 آغاز می‌شود و درهای ورود به حوزه‌های امتحانی برای آزمون نوبت صبح ساعت 8 و برای آزمون بعدازظهر ساعت 13:30 دقیقه بسته خواهد شد.

داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

دکتر توکلی تاکید کرد: برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه الزامی است.

ارسال نظر: