فرمانده ناجا: بسیاری از جرائم اقتصادی را پلیس آگاهی شناسایی می‌کند

کدخبر: 969127

سردار احمدی مقدم گفت: مسئولان زمانی از فسادهای چند هزار میلیاردی اطلاع می‌یابند که انعکاس خبرش موجب آبروریزی شده و مساله قابل جمع شدن نیست/ پلیس با باتوم نمی‌تواند در خیابان جرائم اقتصادی را رفع کند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش پلیس آگاهی در زمینه مبارزه با جرائم اقتصادی با اشاره به اینکه یکی از صندوق‌های قرض الحسنه به بانک مرکزی تعهد داد شعب خود را توسعه ندهد ولی روزهای بعد اقدام به اضافه کردن 500 شعبه در سراسر کشور کرد، افزود: قوانین ما متناسب با شرایط اقتصادی و پدیده‌های جدید نوسازی نشده است.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید منزه از فساد باشد، اظهارداشت:سهم مدیران رده بالا در این فسادها بیشتر کم توجهی و نبود نظارت کافی است. پلیس با باتوم نمی تواند در خیابان جرائم اقتصادی را رفع کند و با اقتدار نظامی این مساله قابل حل نیست و سازکار خاص خود را می طلبد. ‎

رئیس پلیس کشور گفت: امروز خیلی از جرائم اقتصادی را پلیس اگاهی شناسایی و سر نخ ها را به رئیس جمهور ومسئولان قضایی می‌دهد ولی گاهی بخش کمی رسیدگی می‌شود.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه خوشبختانه در دولت و قوه قضائیه در برخورد با جرائم اقتصادی اراده می‌بینیم، ادامه داد: دولت گام‌های موثری در این زمینه برداشته است. امیدواریم با کمک دولت ساختار ارتقا یافته قوی برای مبارزه با جرائم اقتصادی به تصویب برسد.

ارسال نظر: