مهلت ثبت‌ نام در پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو تمدید شد

کدخبر: 995744

بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، مهلت ثبت‌نام در پنجمین مسابقه نانو که پیشتر تا ۳۱ فروردین‌ماه اعلام شده ‏بود، تا روز جمعه ۱۱ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

به گزارش «نسیم»، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک ثبت نام، در صفحه شخصی خود در سایت ستاد نانو و یا جهت برخورداری از تخفیف 50 درصد ثبت نام با مراجعه به نهادهای ترویجی فناوری نانو، اقدام به ثبت نام در این مسابقه کنند .

اطلاعات حوزه‌های آزمون، تاریخ انتخاب حوزه آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز متعاقباً از طریق اخبار سایت ستاد نانو، نهادهای ترویجی، ایمیل و پیامک اعلام خواهد شد .

گفتنی است، پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته در یک مرحله‏ و بصورت آزمون چندگزینه‌یی، روز جمعه 25 اردیبهشت ماه ‏رأس ساعت 10 صبح در حوزه‌های آزمون از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد .

قابل توجه است که داوطلبان می‌توانند از طریق آزمون مسابقه و با پاسخگویی به سوالات تشریحی که پس از آزمون چهارگزینه‌یی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و کسب حد نصاب علمی و آموزشی، گواهی تدریس فناوری نانو از ستاد نانو دریافت کنند .

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری این مسابقه و نحوه ثبت نام آن به ‎ ‎ پایگاه ‏اینترنتی مسابقه ‎ مراجعه کنند یا با شماره‌های دبیرخانه ‎ 09190424205،02166532618،02166532648 و ایمیل competition@nano.ir ارتباط بگیرند .

ارسال نظر: