افزایش حملات به مسلمانان در آمریکا

کدخبر: 1038984

شورای روابط آمریکا و اسلام اعلام کرد: به دنبال افزایش اظهارات اسلام ستیزانه سیاستمداران آمریکایی، تهدیدات و حملات علیه مسلمانان و مساجد آنها در چندین ایالت آمریکا افزایش یافته است

به گزارش «نسیم»، به نقل از پرس تی وی ، آمارها نشان می دهد شمار مساجدی که در آمریکا به آتش کشیده می شود رو به افزایش است و یکی از علل آن افزایش اظهارات اسلام ستیزانه سیاستمداران این کشور است.

شورای روابط آمریکا و اسلام در گزارشی اعلام کرد تهدیدات و حملات علیه مسلمانان و مساجد آنها در چندین ایالت آمریکا افزایش یافته است. افزایش خشونتها علیه مسلمانان پس از آن است که دست کم بیست و هفت فرماندار آمریکا اعلام کردند اجازه نمی دهند آوارگان سوری وارد ایالتهای آنها شوند.

این نهاد تاکید کرد تصمیم فرمانداران باعث افزایش آشکار اظهارات علیه اسلام و مسلمانان و رفتارهای اسلام هراسانه شده است. در عین حال رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از کاخ سفید خواست طرح خود را برای قبول شماری از آوارگان سوری متوقف کند زیرا احتمال ورود تروریستها زیر پوشش آواره به داخل آمریکا وجود دارد.

واشنگتن گفته است قصد دارد به ده هزار آواره سوری در سال دو هزار و شانزده پناهندگی دهد. از سال دو هزار و یازده تا کنون کمتر از دوهزار و دویست پناهجوی سوری در آمریکا اسکان داده شده اند .

ارسال نظر: