وزیر کشور: آنچه برای دولت پس از توافق بسیار مهم است، پیگیری اقتصاد مقاومتی است

کدخبر: 1014625

رحمانی فضلی در مراسم معارفه استاندار فارس: انتخاب استاندار جدید، برد و باخت نبوده و اگر فضای همدلی و اتحاد ایجاد شود همه برنده شده‌ایم/ در انتخاب استاندار هیچ گونه کوتاهی و حب و بغضی اعمال نشده

به گزارش «نسیم»، رحمانی فضلی، وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار فارس که با حضور آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ، آیت الله دستغیب ، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام ، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نیز مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: در انتخاب استاندار جدید فارس هیچ گونه کوتاهی و حب و بغضی اعمال نشده و امیدوارم با وحدت و همدلی، شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

وی افزود: انتخاب استاندار جدید فارس، برد و باخت نبوده و اگر فضای همدلی و اتحاد ایجاد شود همه برنده شده ایم.

وزیر کشور با بیان این که پافشاری نمایندگان استان فارس از سر دلسوزی و خیرخواهی بوده است، گفت: قبول داریم در کشور آزادی وجود دارد و طبیعی است که نمایندگان مجلس نیز به فکر استانشان باشند.

وی افزود: استان فارس دارای سابقه‌ای بسیار زیاد و تاثیرگذار در کشور بوده ؛ به همین دلیل انتخاب استاندار نیز باید با دقت خاصی انجام می‌شد.

وی ادامه داد: زمانی که سوابق استاندار جدید را مطالعه کردم، شاخصه‌های مورد نیاز را در وی یافتم و پس از استعلام و تایید رییس جمهور وی به عنوان استاندار جدید معرفی شد .

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به موقعیت امروز جمهوری اسلامی ایران، گفت: توافقنامه هسته‌ای، دروغ بزرگ دروغگویان جهان را برای همگان آشکار ساخت ؛ چرا که آنان سال‌های سال کشور را به داشتن سلاح هسته‌ای متهم کردند، اما امروز همگان دیدند که چنین نبوده و نخواهد بود.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: اما آنچه که از امروز به بعد باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد ، وحدت و همراهی است و به خاطر داشته باشیم که ما در جایگاه رفیع جهان قرار داریم و برای رسیدن به افق‌های شفاف، باید یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

وزیر کشور افزود: آنچه که برای دولت پس از دستیابی به توافقات هسته‌ای بسیار مهم است، پیگیری موضوع اقتصاد مقاومتی است، چرا که با توجه به اقتصاد مقاومتی می‌توانیم شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

سید محمد علی افشانی، متولد استان کهگیلویه و بویر احمد، دارای مدرک کارشناسی مهندسی راه وساختمان از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه صنعتی شریف است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ، رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور ، معاون عمرانی استانداری خوزستان و سمنان ، معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی استانداری سمنان و کهگیلویه و بویر احمد از مهم ترین سوابق اجرایی استاندار فارس است.

همچنین در این مراسم از تلاش ها و خدمات سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس قدردانی شد.

ارسال نظر: