نهاوندیان:

انتخابات مجلس دهم مهر تاییدی بر رویکرد اعتدالی دولت یازدهم بود

کدخبر: 2048238

رئیس دفتر رئیس جمهور انتخابات مجلس دهم را مهر تاییدی بر رویکرد اعتدالی دولت یازدهم دانست و گفت: وظیفه اصلی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری نیز هم افزایی و تعامل میان دولت و مجلس است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد نهاوندیان روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام مجید انصاری و حسینعلی امیری معاونان سابق و جدید رئیس جمهوری در امور مجلس افزود: انتخابات یک فرصت مغتنمی برای اصلاح روش ها و یک گام به پیش گذاشتن است و اگر این حرکت اثری نداشته باشد، باید در استفاده مطلوب ما از فرصت حضور مردم و دادن پیام آن ها، تردید کنیم.

وی ادامه داد: هر انتخاباتی باید مجموعه نظام را یک گام به پیش ببرد و فرصتی است که مردم بازخورد خود را نسبت به عملکرد مسئولان مشاهده کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد: انتخابات اخیر مجلس به اتفاق نظر همه ارزیابی کنندگان منصف، تایید دوباره ای بر جهتگیری سال 92 مردم بود که با همه آرا و سلایقی که وجود داشت، در مجموع رویکرد اعتدالی را که دولت در پیش گرفته و حرکتی را آغاز کرده، پسندیدند و مهر تایید بر آن گذاشتند.

نهاوندیان یادآور شد: در واقع انتخابات اخیر، تاکید مجددی بود بر آنچه که انجام شده و هم تجدید قوا و حرکتی صورت گرفت تا دولت و مسئولان به سرعت خود بیفزایند؛ هرچند در برخی حوزه ها از جمله سیاست خارجی، اقتصادی و رویکرد اجتماعی، میزان توفیق های مختلف به یک اندازه نیست اما در مجموع، مردم به میزان عملکرد، مهر تاکید و تایید زدند.

وی اظهار داشت: وظیفه اصلی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری هم افزایی و تعامل میان دولت و مجلس است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: