یکی از دانشجویان بورسیه:

چگونه نمایندگان لیست امید نسبت به مشکلات بزرگ آموزش عالی کشور ساکت‌اند؟

کدخبر: 2069104

این دانشجوی بورسیه گفت: چرا دکتر صادقی و همراهانشان تاکنون در مورد تحصیل غیر قانونی برادر رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی سکوت کرده و سخنی بیان نمی کنند

به گزارش « نسیم آنلاین » علی عزیزی عضو مجمع دانشجویان و دانش اموختگان بورسیه در واکنش به مصاحبه محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد گزارش "علت فوت دانشجوی بورسیه دانشگاه کاشان" گفت: بهتر است آقای صادقی اجازه بدهند اول این گزارش در کمیسیون مطرح شود بعد بصورت یکجانبه از عملکرد وزارت علوم دولت تدبیر و امید دفاع نمایند.

وی خطاب به محمود صادقی ادامه داد: نباید یادتان برود مرحوم آقایی دیگر در میان ما نیست تا از خود دفاع نماید، بنابراین تهمت‌ها و افتراهای شما در مورد ایشان بماند در محکمه الهی، چرا که آنجا باید پاسخگو باشید.

این دانشجوی بورسیه تاکید کرد: این سوال مهم برای دانشجویان بورسیه و حتی جامعه دانشگاهی کشور مطرح است که چرا دکتر صادقی و همراهانشان تاکنون در مورد تحصیل غیر قانونی برادر رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی سکوت کرده و سخنی بیان نمی کنند. سوال ما این است که مگر ایشان وکیل الدوله هستند که بزرگترین مسائل مربوط به دولت مانند کاهش رشد علمی کشور را نمی‌بینند و سکوت کرده اند؟

ارسال نظر: