محمد دهقان در اعتراض به اظهارات استاندار خراسان جنوبی در گفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح کرد:

به مردم متدین دو استان کشور توهین شده/ توان دولت به جای حل مشکلات اقتصادی صرف اهانت می‌شود

کدخبر: 2090262

دهقان گفت: اگر آقای استاندار یک ذره به مسائل مردم، اشتغال جوانان و رفع موانع تولید و تعطیلی کارخانه توجه داشته باشد نمی آید بگوید چرا مردم اینجا با هم نمی رقصند و مردم را به تفکر متحجرانه متهم نمی کند.

محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با اشاره به اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی در خصوص رقص مختلط زنان و مردان اظهار داشت: آیا مشکلات مردم خراسان جنوبی چنین مواردی است؟؛ اظهارات استاندار خراسان جنوبی در میان انبوهی از مشکلات مردم خراسان بیان می شود مشکلاتی از جمله رکود اقتصادی، خوابیدن بازار، معضلات کشاورزی و به ویژه وضعیت بیکاری و اشتغال آن هم در شرایطی که طی چند سال اخیر به دلیل نبود بودجه کافی بخش عمران در خراسان تقریبا مختل شده است.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی به جای پیگیری مشکلات مردم اعلام کرده که "مردم این دیار بر خلاف مردم خراسان شمالی متحجر هستند و زن و مرد با هم نمیرقصند"، افزود: این گفته استاندار امرِ تعجب آوری بود! مردم خراسان جنوبی متدین و مذهبی هستند و استاندار با این حرف هم به مردم خراسان جنوبی و هم به مردم خراسان شمالی توهین و مردم خراسان شمال را متهم به رقص مختلط کرده است.

دهقان گفت: مسئولان و مردم متدین و روحانیت خراسان شمالی نیز صدای اعتراضشان همچون مردم خراسان جنوبی بلند شده است.

وی متذکر شد: اگر این آقا (استاندار خراسان جنوبی) یک ذره به مسائل مردم، اشتغال جوانان و رفع موانع تولید و تعطیلی کارخانه توجه داشته باشد نمی آید بگوید چرا مردم اینجا با هم نمی رقصند و مردم را به تفکر متحجرانه متهم نمی کند. در واقع این آقا با این حرفها حکمی شرعی داده است.

محمد دهقان تاکید کرد: از آقای رییس جمهور که دولتی به نام "تدبیر و امید" تشکیل داده انتظار می رود به افرادی که حداقل تدبیر را داشته باشند، مسئولیت و عنوان استاندار داده شود؛ و به افرادی که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم و روحانیت و نمایندگان مجلس می شوند مسئولیت ندهند؛ اینکه استانداری چنین حرفهایی بزند موجب وهنِ دولت است.

ارسال نظر: