حاجی‌دلیگانی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

هرکس احساس مسئولیت می‌کند در چند روز باقی مانده تا انتخابات به روشنگری بپردازند

کدخبر: 2097455

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم با اشاره به تبلیغ چهره به چهره و حضور میدانی نخبگان و برخی سیاسیون در بطن جامعه اظهار داشت: در چند روز باقی مانده تا انتخابات دوازدهم همه کسانی که احساس مسئولیت می‌کنند باید به این عرصه ورود کنند و با همه توان به روشنگری بپردازند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در خصوص تبلیغ چهره به چهره و حضور میدانی نخبگان و برخی سیاسیون در بطن جامعه برای تبلیغ کاندیداهای جریان انقلاب اسلامی اظهار داشت : حضور چهره به چهره بهترین روش تبلیغاتی و اثرگذارترین شیوه تبلیغ است. مطمئنا ارائه نقطه نظرات به صورت چهره به چهره می‌تواند اثر بیشتری را بر مخاطب بگذارد.

حاجی دلیگانی افزود: در چند روز باقی مانده تا انتخابات دوازدهم همه کسانی که احساس مسئولیت می‌کنند باید به این عرصه ورود کنند و با همه توان به روشنگری بپردازند.

این نماینده مجلس با اشاره به وظیفه خواص در چنین موقعیتی گفت: خواص علاوه بر اینکه موظف هستند تا با بهترین تجزیه و تحلیل اقدام به موقع را درد دستور کار خود قرار دهند باید دیگران و عموم جامعه را نیز به همین ترتیب توجیه کنند و این قشر از جامعه را در جهت اینکه در این برهه حساس باید بهترین تصمیم را اتخاذ کنند رهنمود کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: از طرفی چون نظام حاکم بر ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است باید به این موضوع توجه داشت که رای افراد در منظر قانون از یک میزان ارزش برخوردار بوده و نتیجه انتخابات به تک‌تک آرای موجود بستگی دارد. در نهایت آرای فرد فرد جامعه و به خصوص آرای سرگردان برای پیروزی در انتخابات از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است .

دلیگانی در ادامه اظهار داشت : در چنین وضعیتی خواص و نخبگان باید به عرصه تبلیغات و مهمتر از آن به شیوه چهره به چهره در بطن جامعه ورود کنند و با رایزنی های لازم بتوانند بخش زیادی از آرای جامعه را جذب کنند.

وی در پایان با اشاره به میزان آمادگی جامعه برای تبلیغات چهره به چهره گفت: جامعه به شدت آماد چنین شیوه تبلیغاتی است و مشاهده می‌شود در مکان ها و معابر پر رفت و آمد این موضوع در جریان است و ستاد های مختلف در حال تبلیغ فرد فرد هستند که با استقبال مردم رو به رو شده است.

ارسال نظر: