جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: استکبار جهانی گرگ است و نرمش با آن فایده‌ای ندارد

کدخبر: 915720

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب جز با هویت اصلی آن از پای در نمی‌آید/ فقدان بسیج مردمی باعث ایجاد بحران و ادامه جنگ داخلی در عراق شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اجلاس اساتید بسیجی در مشهد تصریح کرد: آنها می‌خواهند نرم‌افزار انقلاب را مختل کنند و جان ِ روحیه انقلابی را بگیرند. بی‌بصیرتی، ظاهربینی و سطحی‌نگری از عواملی است که می‌تواند عده‌ای را در جبهه مقابل حضرت علی(ع) قرار دهد. در این شرایط نباید فرهنگ بسیجی کمرنگ شود. برخی افراد که به‌دنبال سازش با استکبار جهانی هستند باید بدانند که این استکبار آن گاوی نیست که شاخ داشته باشد و شیر بدهد بلکه گرگی است که نرمش برای آن به مثابه دم نشان‌دادن بوده و فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: آنچه امروز کشور عراق را به این حال و روز درآورد، فقدان وجود بسیج است. در سوریه نیز شهر دمشق تا آستانه یک سقوط واقعی پیش رفت اما با حضور حداکثری بسیج مردمی توانست تمامی معادلات را تغییر دهد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به لزوم تلاش محصلان بسیجی در عرصه علم و دانش تأکید کرد: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم و نمی‌خواهیم اختلال و لطمه‌ای به تحصیل علم بسیجیان وارد شود و فعالیت‌های بسیجیان باید منجر به پیشرفت و اعتلای آنها شود و در این مسیر اساتید بسیجی می‌توانند نقش بسیار پررنگی را ایفا کنند.

ارسال نظر: