مراسم شبی با شهدای گمنام در اردبیل برگزار شد

کدخبر: 918625

همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) و ورود چهار شهید گمنام به اردبیل مراسم شبی با شهدا با حضور هیأت‌های مذهبی اردبیل در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) و سید صدرالدین(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده در مراسمی که در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد، گفت: خداوند هم در این دنیا و هم در آخرت حسابگر بسیار دقیقی است و هیچ عملی بدون حساب و کتاب نخواهد بود و کسانی که به آخرت و حسابرسی قیامت اعتقاد دارند حتما زندگی خود را براساس دستورات خدا تنظیم خواهند کرد.

وی گفت: انسان باید اهل تفکر باشد و اولین نشانه تفکر این است که بتوان نفس را کنترل کرد و انسان متفکر قطعا نفس خود را آزاد نخواهد گذاشت. ما شاهد این هستیم که آمار بی‌حجابی در جامعه بیشتر شده است و باید توجه داشته باشیم که شهدا به دلیل اینکه از ناموس خود و ملت دفاع کنند به شهادت رسیده‌اند و کسانی که باعث می‌شوند بی‌حجابی در جامعه ترویج پیدا کند باید جواب‌گوی خون شهیدان باشند. شهدا در میدان نبرد همه زندگی خود را به خدا سپرده بودند و بی‌منت به شهادت رسیده‌اند که دلیل این ایثار و از جان گذشتگی نداشتن دل مشغولی به مادیات دنیا بوده است. باید توفیق داشته باشیم تا بتوانیم در محضر اهل بیت و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

ارسال نظر: