آیت‌الله علم‌الهدی: جریان‌های لائیک با استفاده از جنگ نرم درصدد توسعه فحشا هستند

کدخبر: 928091

امام جمعه مشهد افزود: برخی مسئولان دستورالعمل مربوط به عدم افزایش سرعت اینترنت را زیر پا می‌گذارند/ نبرد با دشمن در جبهه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است و نباید در یک جبهه تمرکز کرد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در جلسه حلقه صالحین مدیران کل خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره‌کل هلال احمر استان تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان دین همواره در شکل قدرت سیاسی بر روی زمین خودنمایی کرده‌اند و تفرقه‌افکنی از جمله توطئه‌ها و اهداف پلید آنها بوده است.

وی ادامه داد: هیمنه پوشالی آمریکا و غرب توسط امام خمینی(ره) شکسته شد و ایشان فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده است و دیگر هیبتی ندارد. تمامی مسائل مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه‌های سال‌های اخیر، ناشی از توطئه‌های غرب علیه نظام اسلامی بوده است و باید در زمینه اقدامات نظامی و غیرنظامی دشمن هوشیار باشیم.

امام جمعه مشهد گفت: جریان‌های غربی و استکباری پس از اتمام جنگ جهانی دوم با استفاده از مدرنیسم به‌عنوان بزرگترین اساس بنیاد غرب و راهکار جنگ نرم، معادلات مدنظر خود برای مقابله با ما را برنامه‌ریزی کردند. آنها در وهله بعد با استفاده از ابزارهای سخت‌افزاری مانند پول و قدرت نظامی درصدد ورود به معادلات کشورهای مختلف برآمدند و این دخالت آنها از گذشته تا به امروز ادامه داشته است. البته باید بدانیم دیگر کسی در دنیا به ادعای سران آمریکا پیرامون مسائلی مانند حقوق بشر توجهی ندارد، زیرا همگان می‌دانند که این ادعاها پوچ و توخالی است.

علم‌الهدی با بیان اینکه قدرت آمریکا و همپیمانان آن با شکست مواجه شده است، تأکید کرد: در ماجرای کشتار مردان و زنان و کودکان مظلوم غزه، این دشمنان اسلام نتوانستند به اهداف نظامی خود دست یابند و با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شدند.

وی ادامه داد: مردم ایران با گذشت سال‌ها از عمر انقلاب اسلامی توانسته‌اند به‌خوبی با جنگ نرم دشمن مقابله کنند. ایستادگی این ملت تا آنجایی بوده که امروز غرب می‌داند گزینه نظامی هم برای تقابل با ایران به صرف نیست و هرگونه مقابله آنها در این زمینه به شکست می‌انجامد. در این شرایط، آنها مجبور شده‌اند با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده به جنگ نرم خود علیه کشور ما ادامه دهند.

امام جمعه مشهد با اشاره به دخالت آمریکا و غرب در مسائل خاورمیانه گفت: در شرایط فعلی منطقه خاورمیانه، ایران برای آمریکا و همپیمانانش تبدیل به بزرگترین آفت منطقه شده است و آنها در حال تلاش هستند تا هر طور شده اصل نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اکنون در جبهه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال نبرد با ما هستند و در این شرایط نباید تمام تمرکز خود را بر روی یک جبهه بگذاریم که اگر اینگونه شود مرتکب اشتباه بزرگی شده‌ایم. اقتدار این نظام به اتکای حمایت مردم به وجود آمده و در این وضعیت توان مقابله با هر نوع قدرتی را داریم اما اگر در هر حکومتی، حمایت مردم نباشد آن حکومت سقوط می‌کند. مردم نظام اسلامی را به خاطر دین‌شان می‌خواهند و اگر این دین نباشد، دیگر نظامی هم در کار نخواهد بود.

علم‌الهدی با بیان اینکه جریان‌های لائیک با استفاده از جنگ نرم درصدد توسعه فحشا هستند، تأکید کرد: اکنون در حساس‌ترین مرحله از جنگ نرم با دشمنان قرار داریم. برخی حرکت‌ها در وزارت ارتباطات به آفت تبدیل شده و در شرایطی که براساس دستورالعمل موجود، نباید سرعت اینترنت افزایش یابد اما مسئولان مربوطه این دستورالعمل را زیر پا می‌گذارند و امروز اینترنت در همه جا و حتی در جیب بچه‌ها هم قرار دارد و عدم کنترل و جلوگیری از تبعات آن موجب فحشا در جامعه می‌شود.

ارسال نظر: