حجت‌الاسلام صالحی‌‌منش: ولایت فقیه سد مستحکمی در برابر ورود انقلاب اسلامی به بیراهه است

کدخبر: 979453

استاندار قم در دیدار با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: ولایت فقیه مهمترین عامل در جلوگیری از انحطاط جامعه است/ پیروزی انقلاب ثمره هدایت‌های امام(ره) و پشتیبانی مردم است

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی‌منش در دیدار حجت‌الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره هدایت‌های حضرت امام(ره) و پشتیبانی توده‌های عظیم مردم است.

استاندار قم با بیان اینکه امروز کشور به دست خود مردم مدیریت می شود، انتخاب دولت تدبیر و امید با رای قاطع مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: دولت نیز به همین پشتوانه ی عظیم کارهای بزرگی را طی یک سال و نیم گذشته انجام داده است.

وی با اشاره به شکل‌گیری نظام اسلامی بر پایه‌ی ولایت فقیه، آن را مهمترین عامل در جلوگیری از انحطاط جامعه برشمرد و افزود: ولی‌فقیه همچون سد مستحکمی در برابر ورود انقلاب اسلامی به بیراهه‌ها در طول سی و شش سال گذشته بوده است.

حجت‌الاسلام صالحی‌منش در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های مؤثر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: این نهاد در شناخت نیازهای فرهنگی جامعه، سیاست گذاری تبلیغی و آموزش مبلغین بسیار موفق عمل کرده است.

ارسال نظر: