قاسمی: ظرفیت طنز در کشور ما آمیخته با فضای فرهنگی است و قدمت تاریخی دارد

کدخبر: 985870

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره دکتر سلام افزود: جوانان ما نسبت به مسائلی که به سرنوشت کشور مرتبط است باید حساس باشند و بتوانند جریان انتقاد در قالب طنز و هنر ارائه دهند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، هادی قاسمی، مدیرعامل خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه آزادی بیان در کشور با توجه به ظرفیت فرهنگی در بالاترین سطح قرار دارد گفت: جوانان ما نسبت به مسائلی که به سرنوشت کشور مرتبط است باید حساس باشند و بتوانند جریان انتقاد در قالب طنز و هنر ارائه دهند. خوب است که جوانان ما جنس نقد و مطالبه از مسئولین را یاد بگیرند.

وی همچنین ادامه داد: ظرفیت طنز در کشور ما آمیخته با فضای فرهنگی است و قدمت تاریخی دارد و ما باید سعی کنیم از این ظرفیت فرهنگی موجود استفاده کنیم و نیاز داریم همه کسانی که می‌توانند در این راه قدم بردارند در این راستا همت کنند.

قاسمی با بیان اینکه از همه رسانه‌ها و همه جریان‌ها و طیف‌های سیاسی کشور می‌خواهیم به ما کمک کنند گفت: ما برای برگزاری اولین جشنواره دکتر سلام قصد داریم یکی از بزرگترین سالن‌های پایتخت را در اختیار بگیریم. در این میان صحبت‌هایی برای در اختیار گرفتن تالار وزارت کشور، سالن برج میلاد و تالار وحدت انجام شود. امیدواریم مسئولین برای دادن مجوز یکی از این سالن‌ها به ما کمک کنند.

ارسال نظر: