دنیا مالی از وزیر ورزش درخواست کرد

بررسی‌ مطالعات ترافیکی در خصوص ورزشگاه شهید شیرودی

کدخبر: 2003589

عضو شورای اسلامی شهر تهران از وزیر ورزش و جوانان خواست تا بررسی‌های لازم و مطالعات ترافیکی در خصوص ورزشگاه شهید شیرودی را در دستور کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، احمددنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدواریم آقای گودرزی مطالبی را نیز در خصوص جوانان عنوان کنند و وی مطرح کند که آیا شورا را شغل می‌داند یا خیر و بر چه اساسی عنوان کرده است که شورا شغل محسوب می‌شود.

دنیامالی تصریح کرد: یکی از مشکلات مطرح شده در بحث توسعه ورزش همگانی، تغییر کاربری فضاهای مسکونی که در این زمینه نیز ما می‌توانیم به صورت تجمیع اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهیم.

دنیامالی همچنین از وزیر ورزش و جوانان خواست تا بررسی‌های لازم و مطالعات ترافیکی در خصوص ورزشگاه شهید شیرودی را در دستور کاری خود قرار دهد.

دنیامالی به مسقف شدن ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: با توجه به قدمت 40 ساله ورزشگاه آزادی این موضوع جای بحث دارد اما اعتقاد دارم مهندسان می‌توانند آن را عملیاتی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم وزارت ورزش تمهیدات لازم را برای اتمام ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان در مجاورت استادیوم آزادی انجام دهد و شهرداری نیز در این زمینه تمام کمک خود را انجام می‌دهد و امیدواریم این کار هر چه زودتر صورت بگیرد.

ارسال نظر: