سنندجی در تشریح برنامه های طرح استقبال از بهار:

ساعت خدمات دهی اتوبوس‌ها افزایش می‌یابد

کدخبر: 2014878

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برنامه‌های استقبال از بهار این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیمان سنندجی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و افزایش تعداد مسافران در خطوط اتوبوس‌رانی تهران، تدابیر ویژه‌ای جهت سهولت جابجایی شهروندان به مرحله اجرا درخواهد آمد که اهم آن‌ها عبارت‌اند از :

1- بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوس‌رانی در خطوط مختلف از تاریخ 10/12/1394 لغایت 01/01/95 به‌طوری‌که اتوبوس‌های این شرکت به تعداد کافی و لازم، مبادرت به جابجایی شهروندان در سطح شهر تهران خواهند کرد .

2- با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده نسبت به نظافت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها به‌صورت ویژه اقدام و کلیه اتوبوس‌ها شب‌ها شستشو و ضدعفونی خواهند شد .

3- ناوگان خطوط شبانه کماکان طبق برنامه و از ساعت 22 الی 6 بامداد به فعالیت خود ادامه داده و نسبت به تقویت آن نیز اقدام لازم به عمل خواهد آمد .

4- جهت رفاه حال شهروندان ساعت کار اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت. به‌گونه‌ای که رانندگان تلاشگر شرکت واحد از تاریخ 10/12/1394 در نوبت عصر در خطوط عادی اتوبوس‌رانی منتهی به مراکز خرید تا ساعت 24 و در خطوط شبانه سامانه اتوبوس‌های تندرو در مسیرهای (تهران‌پارس - میدان آزادی) - (پایانه علم و صنعت- پایانه خاوران)- (پایانه خاوران- میدان آزادی)- (پایانه جنوب- پایانه شهید افشار)- (میدان راه‌آهن- پایانه تجریش)- (میدان آزادی دانشگاه علوم و تحقیقات پونک)- (پایانه لاله- پایانه مترو جوانمرد قصاب)نیز مبادرت به جابجایی شهروندان محترم خواهند نمود .

5- دو خط شبانه راه‌آهن- امام خمینی (ره) و پایانه جنوب- میدان فردوسی نیز با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهند بود .

6- توزیع شیرینی در اولین روز سال نو در پایانه‌ها و توقفگاه‌های جمعی .

7- به‌منظور رفاه حال شهروندان محترم جهت عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) و مزار شهدای گران‌قدر و زیارت اهل قبور در روز پنج‌شنبه آخر سال سرویس‌های ویژه‌ای از پایانه‌ها و میدان‌ها بزرگ سطح شهر ازجمله آزادی - انقلاب اسلامی - رسالت - خراسان - راه‌آهن - شوش - شهرری - خزانه بخارائی -نازی‌آباد - خاوران - محمدیه - فلکه‌های اول و دوم تهران‌پارس-ابوذر-تهرانسر-شهرک ولیعصر-دولت آباد و صادقیه به سمت بهشت‌زهرا (س) و برگشت آن‌ها به مبادی اولیه برقرار خواهد گردید ، ضمن آن‌که خطوط منتهی به بهشت‌زهرا ( س) با توجه به میزان متقاضیان سفر تقویت خواهند شد .

پیمان سنندجی اضافه نمود: با عنایت به ترافیک سنگین معابر پایتخت به‌ویژه در روزهای اسفندماه حداکثر توان ناوگان اتوبوس‌رانی تهران در خدمت شهروندان محترم بوده و از تاریخ 10/12/1394 تا پایان سال کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوس‌رانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده‌باش کامل به سرویس‌دهی مشغول خواهند بود .

وی از شهروندان درخواست نمود با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل‌ونقل شهری زمینه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر را برای خدمت‌گزاران در شرکت واحد فراهم نمایند .

ارسال نظر: