معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ شهرداری تهران در گفتگو با «نسیم‌آنلاین» خبر داد:

پیست دوچرخه‌سواری سرخه‌حصار برای مسافران نوروزی رایگان شد

کدخبر: 2019237

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ شهرداری تهران با اعلام فراهم شدن شرایط بازدید از پارک ملی سرخه‌حصار برای مسافران نوروزی گفت: پیست دوچرخه‌سواری سرخه‌حصار نیز برای مسافران نوروزی رایگان شد.

اسماعیل عرب لو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم‌آنلاین» اظهار کرد: هم‌اکنون شرایط برای بازدید از بوستان سرخه‌حصار فراهم‌شده است و بنا داریم فضای خوب تفریحی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم تا با خاطره خوب و به‌یادماندنی از پایتخت به شهرهای خود بازگردند .

وی گفت: در روز 29 اسفند پذیرش از مسافران را در اسکان نوروزی شرق تهران انجام شد که تعداد 9 خانوار شامل تعداد 39 تن اسکان داده شدند .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 شهرداری تهران افزود: خوشبختانه تاکنون به بهترین شکل به مسافران خدمات‌رسانی کردیم و امکانات رفاهی و ورزشی هم در محل اسکان جهت آسایش میهمانان تعبیه‌شده است .

به گفته وی، تورهای گردشگری در سطح منطقه 13 به‌صورت روزانه برای مسافران اسکان نوروزی برنامه‌هایی دارد که مهم‌ترین برنامه ،بازدید از بوستان سرخه‌حصار است .

عرب لو خاطرنشان کرد: در بوستان سرخه‌حصار به پیست دوچرخه، زمین فوتبال، پینت بال و... مجهز است و شرایط خوبی برای استفاده رایگان مسافران وجود دارد.

ارسال نظر: