مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد:

تسهیل شرایط دریافت وام برای نوسازی تاکسی‌ها/ ثبت‌نام ۱۳ هزار راننده تاکسی

کدخبر: 2052218

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد هم اکنون دو بانک ملت و پارسیان رانندگان تاکسی را نیز به عنوان ضامن برای دریافت وام نوسازی تاکسی می‌پذیرند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، میثم مظفر با اشاره به آمار ثبت نام تاکسیرانان در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: تاکنون 13000 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، این در حالی است که ٢١٦٣ نفر از بانک وام دریافت کردند که این آمار نسبت به تغییرات هفته های گذشته آمار خوبی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه برخی بانک های عامل در شرایط پذیرش ضامن تغییراتی داده‌اند؛ گفت: برخی بانک ها پذیرفتند که در شرایط سهل تر و آسان تری را مطالبه کنند.

مظفر در ادامه بیان داشت: قبلا بانک‌ها برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی؛ ضامن کارمند دولت با حقوق حداقل ٢ میلیون تومان در خواست می کردند، با این حال اکنون با تغییر شرایط صورت گرفته، بانک های ملت و پارسیان قبول کردند که رانندگان تاکسی نیز می توانند برای دریافت وام ضامن یکدیگر شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رایزنی هایی برای تغییر شرایط وام با بانک تجارت نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به نوسازی تاکسی های فرسوده گفت :تاکنون ٣١٣٤ تاکسی فرسوده اسقاط شده واز رده خارج شده اند.

مظفر با اشاره به تسهیل فرایند الصلاق پلاک خودروهای فرسوده به خودروهایی نو گفت: خوشبختانه همکاری و رایزنی هایی لازم با معاونت فنی پلیس راهور انجام شده است.

وی تاکید کرد: مقرر شد فرایند الصاق پلاک خودروها فرسوده به خودروهای نو که اندکی زمان بر شده بود ؛بدون وقفه و سرعت عمل انجام شود و با این شرایط فرایند اسقاط و تحویل خودرو در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ارسال نظر: