در رادیو بشنوید

"روزهای تاریک" و صدای "گاو و گرامافون" را بشنوید

کدخبر: 2056442

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از شبکه های رادیویی پخش می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شبکه رادیویی ایران با پخش نمایش «روزهای تاریک» به استقبال هفته جدید رفت. داستان این نمایش رادیویی که یاسمن شکرگزار آن را نوشته درباره یک ماجرای مهیج پلیسی است. در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مهین نثری، فریدون محرابی، بهناز بستان دوست، عبدالعلی کمالی، نوشین حسن زاده و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

«روزهای تاریک» به کارگردانی ایوب آقاخانی، تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می رود.

همچنین این هفته در رادیو تهران شنونده نمایش رادیویی «گاو و گرامافون» به کارگردانی ندا هنگامی باشید. این نمایش رادیویی را مجید نظری نسب نوشته و ماجرای مردی به نام یوسف است که تنها دارایی و دلخوشی اش یک گاو است. در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مهین نثری، عبدالعلی کمالی، ماندانا محسنی، بهرام سروری نژاد، اکبر مولایی، محمد رضا علی، مهراد مهماندوست، سینا نیکوکار، محمدسعید سلطانی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«گاو و گرامافون» به گویندگی میرطاهر مظلومی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری رضا طاهری و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۱:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود.

شبکه رادیویی فرهنگ و ورزش ساعت ۱۳:۰۰، سلامت ساعت ۲۱:۳۰ و جوان ساعت ۲۳:۳۰ با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید می‌روند.

ارسال نظر: