یوسف تیموری در برنامه "شیدایی":

ترجیح می‌دهم هر چند وقت یک بار فیلمی جدی بازی کنم

کدخبر: 2062912

ششمین قسمت ویژه برنامه "شیدایی" دهه ولایت با حضور یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون، جمعه شب از شبکه دو سیما پخش شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ششمین قسمت این برنامه ویژه دهه ولایت، جمعه شب به روی آنتن شبکه دو سیما رفت. یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون و مجموعه‌های طنز سیما، مهمان این برنامه بود، وی در گفت‌وگو با عبدالله روا مجری شیدایی با اشاره به موضوع برنامه یعنی «خوشرویی» اظهار کرد: اطرافیانم می‌گویند آدم خوش اخلاقی هستم. وی افزود: در کنار کارهای طنز، فیلم‌های جدی هم داشته‌ام مثل بوتیک، قاصدک روی شانه و ... که با طنز فاصله زیادی داشتند، ترجیح می‌دهم هر چند وقت یک بار فیلم‌های جدی هم بازی کنم زیرا هدف اولیه من از ورود به بازیگری، کار در همه حوزه‌ها بوده اما علاقه‌ام به کمدی خیلی بیشتر از سایر ژانرهاست. تیموری با بیان اینکه تاکنون نقش‌های دشواری را ایفا کرده است گفت: معمولا کارگردان‌ها در کارهای کمدی - تراژدی به من اعتماد می‌کنند و نقش را با اطمینان به من می‌سپارند.

بازیگر «زیر آسمان شهر» عنوان کرد: دوست دارم یک بار کار اجرا هم انجام بدهم و این تجربه را هم داشته باشم البته عقیده دارم دنیای بازیگری و اجرا با هم تفاوت‌های زیادی دارند و لازمه مجری‌ بودن این است که نقش خودمان را بازی کنیم نه کاراکترهایی که فیلمنامه برایشان نوشته شده است. وی ادامه داد: سیب خنده یکی از کارهای قدیمی بود که بیشتر از برنامه‌های مشابه دیده شد و حضور در این مجموعه تجربه‌ای موفق برای من محسوب می‌شد؛ همه این مجموعه توسط رضا عطاران گردهم آمدند و توانستند پیشرفت خوبی داشته باشند.

تیموری تصریح کرد: تاکنون سه تجربه کارگردانی هم دارم ولی به خاطر عنوان کارگردانی به سراغ این کار نرفتم بلکه می‌خواستم از دریچه‌ای دیگر به هنر نگاه کنم. بازیگر «سیب خنده» در مورد ویژگی‌های شخصیتی خودش گفت: معمولا در خارج از خانه عصبانی نمی‌شوم البته در خانه هم که این وضعیت به وجود می‌آید خیلی زود خنده‌ام می‌گیرم. وی افزود: وقتی خنده را بر لب مردم می‌بینم، مشکلات خودم را فراموش می‌کنند، عقیده دارم مخاطبان بیشتر کارهای کمدی مرا دوست دارند به همین دلیل از آنها خواسته‌ام همیشه دعایم کنند که مشکلاتم رفع شود تا بتوانم باز هم کار طنز انجام دهم. در ادامه مجید اخشابی خواننده پاپ کشورمان به این جمع اضافه شد و بعد از گفت‌وگویی کوتاه با عبدالله روا، به ارجای قطعه «یا علی» پرداخت. پس از آن گفت‌وگو با یوسف تیموری ادامه یافت و او هم در پاسخ به این سوال که چه کسی را به راستگویی در زندگی شخصی‌اش می‌شناسد عنوان کرد: می‌توانم بگویم اولین نفرات، پدر و مادرم هستند.

پخش گزارش مردمی، اجرای قطعه «صبحی دیگر» توسط مجید اخشابی و بیان خاطرات تیموری از پشت صحنه برخی کارهای تلویزیونی، ادامه بخش این برنامه بود. «شیدایی» کاری از گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمد نبهان، طی شب‌های دهه ولایت و با مشارکت گروه نرم‌افزاری ویرا، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر: