آغاز پخش "مهد پویا" از ۲۵ اسفند در شبکه پویا

کدخبر: 2090256

برنامه تلویزیونی مهد پویا با محوریت آموزش به خردسالان، از بیست و پنجم اسفند ماه در شبکه پویا میهمان خانه های خردسالان ایرانی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برنامه «مهد پویا» از 25 اسفندماه از شبکه پویا پخش می‌شود .

سارا روستاپور، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «مهد پویا» درباره برنامه خود گفت: این برنامه با توجه به نیازهای آموزشی مخاطب خردسال، تولید شده است و در آن تلاش شده است مولفه‌های مورد احتیاج یک مهدکودک تلویزیونی برای خردسالان بازآفرینی شود .

وی افزود: در «مهدپویا» کودکان خود را در یک مهدکودک احساس می‌کنند. این مجموعه 90 قسمتی شامل آیتم‌های متعدد و دربردارنده شخصیت‌های عروسکی جدید بوده و برنامه به صورت راوی محور است و خردسالان به صورت غیر مستقیم با موضوعات برنامه آشنا می‌شوند .

روستاپور ادامه داد: با توجه به ضرورت و دشوار بودن مساله درگیر کردن مخاطب خردسال، در مهدپویا بیشتر بخش‌های برنامه به صورتی تولید شده است که از حیث گرافیکی و تصویری قدرت درگیر کردن مخاطب با برنامه مناسب باشد .

کارگردان و تهیه کننده «مهد پویا» در ادامه بیان داشت: نیاز به درک روحیات خردسالان از مهمترین نیازهای برنامه سازی کودک است و به همین دلیل در ساخت این برنامه همکاری زیادی با دوستان شبکه کودک و همچنین روانشناسان شکل گرفت و با تشکیل اتاق فکری با حضور خانم دکتر آزیتا محمود پور و آقایان فرید نوایی، فرشاد خلیل پور تلاش شد در مدت زمان 25 دقیقه، موضوعات روانشناسی به المان‌های مناسب تصویری برای مخاطب پیش دبستانی تبدیل شود.

ارسال نظر: