روایت متفاوت شبکه چهار از سریال "هفت سنگ"

کدخبر: 2099664

شبکه چهار سیما در قالب برنامه "گنبد مینا" به بررسی و تحلیل سریال "هفت سنگ" می‌پردازد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شبکه چهار سیما که از ابتدای ماه مبارک رمضان به تحلیل سریال های رمضانی سالهای گذشته در قالب برنامه «گنبد مینا » پرداخته است، این بار به سراغ سریال «هفت سنگ» ساخته علیرضا بذر افشان می رود.

« هفت سنگ» در دو قسمت در روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22خرداد در قالب برنامه «گنبد مینا» پخش و تحلیل می شود.

سریال « هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذر افشان در 25 قسمت تهیه شده است و پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه ‌نژاد، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و فرناز رهنما در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و ماجراهای مختلفی برایشان پیش می‌آید . « هفت سنگ» در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۳ از شبکه سوم سیما پخش شده است .

برنامه « گنبد مینا» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما با نمایش و تحلیل 12 سریال شاخص رمضانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این برنامه سریال های شاخص رمضانی از سال 1380 تا 1395 در دو الی چهار قسمت پخش می شود و نکات اخلاقی و دینی موجود در آن توسط یک تیم نویسندگی هفت نفره استخراج و در قالب نریشن در برنامه خوانده می شود.

در ابتدای برنامه «گنبد مینا» کارگردان،بازیگران و داستان سریال معرفی می شود و بعد از آن بخش هایی از سریال پخش و نکات دینی و اخلاقی آن در قالب نریشن خوانده می شود .

ارسال نظر: