سخنگوی وزارت خارجه: رسانه‌های دنیای اسلام با اتحاد ماهیت گروه‌های تروریستی را افشا کنند

کدخبر: 889249

مرضیه افخم با اشاره به اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تأكید داشت: تحرکات تفرقه آمیز در رسانه‌های اسلامی باعث از بین رفتن وحدت مسلمانان می‌شود؛ باید مشترکات را به عنوان مبنا قرار داد

به گزارش «نسیم»، سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اگر رسانه های اسلامی با یکدیگر متحد شوند قدرت اثرگذاری آنها بر افکار عمومی جهان افزایش خواهد یافت.

مرضیه افخم درخصوص هفتمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون های اسلامی اظهار کرد: با توجه به اهمیت رسانه در دنیای امروز، رسانه های اسلامی هم باید میزان تاثیرگذاری خود بر اذهان عمومی را افزایش دهند و این امر با وحدت میان آنها فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: تحرکات تفرقه آمیز در رسانه های اسلامی باعث از بین رفتن وحدت مسلمانان می شود و می بایست شرایطی را فراهم کرد تا مشترکات جوامع اسلامی به عنوان مبنا تلقی شود.

سخنگوی وزارت امورخارجه وجود گروه‌های تکفیری و سلفی را باعث مخدوش شدن چهره اسلام در افکار عمومی جهان دانست و خاطرنشان کرد: این گروهها به دنبال این هستند که چهره اسلام را در میان افکار عمومی جهان مخدوش و مانع نمایش تمدن اصیل اسلامی در جهان شوند.

افخم در پایان تصریح کرد: اگر رسانه های دنیای اسلام ماهیت اصلی این گروههای تروریستی را افشا کنند مطمئنا آنها به اهداف شوم خود برای تخریب چهره اسلام نخواهند رسید.

ارسال نظر: