احمد كاوری سریال شب‌های قدر شبكه سه را جلوی دوربین برد

کدخبر: 898316

مجموعه تلویزیونی "دیگری" به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و کارگردانی احمد کاوری ویژه شب‌های قدر امروز، یکم تیر کلید می‌خورد؛ "دیگری" در پنج قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به تولید میرسد

به گزارش «نسیم»، سعید مرادی تهیه کننده این سریال درباره ویژگی های کلی آن گفت: "دیگری" به موضوع اهدای عضو مربوط می شود. اگرچه زمان سریال در ماه مبارک رمضان است، اما نمی توان آن را کاملا مناسبتی دانست.

وی افزود: به دلیل این که زمان پخش سریال ماه مبارک رمضان است سفره افطار و فضای معنوی این ماه را در سریال می بینیم اما روایت و داستانمان چندان مناسبتی نیست و سریال بیشتر به لحاظ آکساسوار و صحنه مناسبتی است تا مضمون قصه.

تهیه کننده "در بند اروند" درباره متن سریال و بازیگران کار نیز ادامه داد: متن سریال اکنون در مرحله بازنویسی قرار دارد. همچنین در حال نهایی کردن گروهی از بازیگران هستیم که پس از قطعی شدن نام آن ها را اعلام می کنیم.

گفتنی است عوامل زیر در تولید "دیگری" مشارکت دارند: نویسنده و مشاور پروژه: محمدحسین لطیفی، ناظر کیفی: امیر بوالی، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح چهره پردازی: علیرضا جواد پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محبوبه نظری، منشی صحنه: فرشته طاهری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری سپیدار و... .

ارسال نظر: