"شوک" به سراغ مصرف‌کنندگان شیشه می‌رود

کدخبر: 947041

تهیه‌کننده این برنامه به «نسیم»، گفت: قسمت جدید مجموعه مستند "شوک" سه شنبه، ۲۰ آبان به آسیب‌شناسی مصرف ماده مخدر شیشه و تبعات ناشی از آن می‌پردازد/ سه قسمت دیگر با همین موضوع نیز آماده پخش می‌شود

فرشاد شکیبی تهیه کننده مستند "شوک" در گفتگو با «نسیم»، از اختصاص 4 قسمت از این مجموعه به مصرف شیشه و زیان های فردی و اجتماعی ناشی از آن خبر داد و گفت: در حال حاضر دو قسمت جدید از این مجموعه با موضوع آسیب های مصرف شیشه آماده شده است. در اولین قسمت آن عوارض شیشه با بررسی مصداق های عینی، مصرف کنندگان فعلی و مصرف کنندگان ترک کرده بررسی می شود.

وی افزود: در بخش های دیگر این قسمت به موضوع تاثیرات به شدت مخرب و آسیب زای آمفتامین ها بر روان فرد و به خطر انداختن زندگی او پرداخته می شود. همچنین مشکلات و مسائلی که مصرف این ماده مخدر می تواند بر زندگی اطرافیان فرد درگیر داشته باشد نیز از دیگر بخش های مستند است.

شکیبی با تاکید بر این که بخش عمده ای از زیان های اعتیاد دامنه اجتماعی گسترده ای دارد، ادامه داد: شواهد و مصداق های زیادی وجود دارد درباره این که مصرف مواد مخدر و در اینجا شیشه به جنایت های زنجیره ای و دامنه گسترده ای از آسیب ها منجر شده که در این قسمت به آنها اشاره می شود. همچنین با تزریق مورفین و شیشه به موش های آزمایشگاهی تاثیر این مواد بررسی شده است.

مستند "شوک" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که مشکلات و آسیب های روز اجتماعی را بررسی می کند.

ارسال نظر: