روایت تاثیر امامان شیعه بر نخبگان جامعه آماده پخش شد

کدخبر: 953945

برنامه تلویزیونی "روایت شیدایی" که از اواسط آذر از شبکه یک پخش می‌شود به بررسی تاثیر سبک زندگی، رفتار و ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) تا امام رضا(ع) بر زندگی نخبگان اختصاص دارد؛ این برنامه ۱۷ آذر تا ۲ دی روی آنتن می‌رود

به گزارش «نسیم»، محمد نبهان، از تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه ای مذهبی به نام «روایت شیدایی» خبر داد. این برنامه که از اواسط آذر از شبکه یک پخش خواهد شد به بررسی تاثیر سبک زندگی، رفتار و ابعاد مختلف شخصیتی امام حسین (ع) تا امام رضا (ع) بر زندگی نخبگان، کارشناسان مذهبی، بازیگران، ورزشکاران، شعرا و ... که به این برنامه دعوت می شوند، اختصاص دارد.

همچنین محمد نبهان، تهیه کننده و کار گردان این برنامه از حضور افرادی چون زن ژاپنی شیعه شده، وحیدشمسیان ، آقای طالقانی، دکترحشمت الله قنبری، محمود ژولیده، مادر شهید احمدی روشن، همسر شهید علی محمدی، استادگلریز، آخوندچینی، جناب کافی مدیرعامل مهدیه تهران،حجت الاسلام حائری زاده ،برخی ازتیمهای اعزامی به اینچون و جمعی از نخبگان ایران در این برنامه خبر داد.

«روایت شیدایی»، برنامه ای 15 قسمتی است که از 17 آذر تا 2 دی، هر شب با توجه به موضوعات قابل بحث در هر قسمت، از شبکه یک پخش خواهد شد.

ارسال نظر: