قاضی‌پور: اتاق فکر رئیس جمهور به دنبال استیضاح نعمت‌زاده است

کدخبر: 974586

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: عده‌ای در دولت به دلیل اهداف انتخاباتی می‌خواهند استیضاح نعمت‌زاده را به مجلس تحمیل کنند/ کارت زرد سوم وی قطعی است/ چون پول دارد، استیضاحش سخت است

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو «نسیم» در خصوص احتمال استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: ما چندین بار برای استیضاح ایشان تلاش کردیم، ولی متاسفانه با لابی برخی از نمایندگان اجازه اعلام وصول استیضاح آقای نعمت زاده داده نشد.

وی افزود: بعد از ماجرای اعطای مجوز به سیگار مارلبرو بارها از طریق کمیسیون صنایع مجلس استیضاح نعمت زاده را پیگیری کردم، اما متاسفانه به جایی نرسید.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در خصوص طرح سوال از نعمت زاده و احتمال دریافت کارت زرد سوم وی نیز به نسیم گفت: احتمال اینکه وی کارت زرد سوم را دریافت کند بسیار زیاد است، اما در خصوص استیضاح نعمت زاده کمی شک و تردید وجود دارد.

قاضی پور ادامه داد: آقای نعمت زاده پول دارد و کسانی که پول دارند، همواره نیروهای خود را در مجلس و دولت دارند که جلوی استیضاح را بگیرند.

وی با بیان این مطلب که " عده ای در درون دولت آقای نعمت زاده را نمی خواهند " تصریح کرد: اتاق فکر اقتصادی دولت آقای روحانی به دنبال این است که هزینه نخواستن آقای نعمت زاده را به مجلس تحمیل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: به هر شکل عده ای به دنبال بهره برداری سیاسی از این ماجرا هستند، زیرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و استیضاح آقای نعمت زاده توسط مجلس می تواند به نفع دولت باشد.

قاضی پور با بیان این که سر مردم نمی شود کلاه گذاشت گفت: دولت و مجلس از حق قانونی خود استفاده می کنند ولی کسانی که قصد بهره برداری سیاسی از استیضاح آقای نعمت زاده را دارند، بدانند که سر مردم نمی شود کلاه گذاشت.

وی گفت: استیضاح آقای نعمت زاده با استیضاح آقای فرجی دانا متفاوت است، چون این استیضاح در راستای حمایت از تولید ملی است، بنابراین من فکر می کنم در صورت اعلام وصول قطعا رای خواهد آورد.

ارسال نظر: