جبلی:

مرجعیت صداوسیما آسیب خورده است

کدخبر: 2376429
خبرنگار:

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در اولین مصاحبه خود در سال جدید گفته که مرجعیت صداوسیما آسیب خورده است. او همچنین از دهه هفتاد با عنوان دوران طلایی رسانه‌ی ملی یاد کرده است.

به گزارش تسنیم رئیس سازمان صداوسیما  امروز ششم فروردین در اولین مصاحبه‌ی سال جدید شمسی «آسیب به مرجعیت صداوسیما» را پذیرفته است. پیمان جبلی همچنین گفته که دهه هفتاد به دلیل عدم وجود رقبای دیگر و همچنین تغییر ذائقه‌ی مردم دروان طلایی سازمان صداوسیما بود.

پیمان جبلی درباره اقدامات سال گذشته تیم مدیریتی جدید سازمان صداوسیما گفته است: «سالی که گذشت اولین سال جدّی اجرای برنامه‌های تحولی در صداوسیما بود... اما هنوز فاصله زیادی با آن اهدافی را که در دوره تحول تحت عنوان دو شعار جدّی "هویت‌محوری و عدالت‌گستری" بیان می‌کنیم در دستور کار داریم.»

جبلی همچنین از برخی «نهادهای حاکمیتی» هم انتقاد کرده و در این مورد گفته است: «می‌پذیریم که مرجعیت صداوسیما آسیب خورده است و برخی از اتفاقات نشان می‌دهد گفتمان حاکم بر مجموعه‌ای از دستگاه‌های حاکمیتی همچنان در مسیر تقویت مرجعیت رسانه ملی نیست.» 

او همچنین درمورد «دوران طلایی» رسانه‌ی ملی گفته است: «طبیعی است که دهه 70 صداوسیما بدون هیچ رقیبی بوده است و آن موقع رقیبی در عرصه‌های بین‌المللی و عرصه‌های دیگر نبوده و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هم نبوده است... البته ناگفته نماند که ذائقه جامعه هم با ذائقه فعلی متفاوت بود.»

رئیس رسانه‌ی ملی همچنین در مورد این دوران اضافه کرده است که در حال حاضر«مدعی هستیم و در تلاشیم با وجود این چالش‌ها عبور کنیم و به آن نقطه طلایی دست یابیم.»

عکس: Leader.ir

ارسال نظر: