سری جدید «گاندو» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شود

کدخبر: 2379214
خبرنگار:

رئیس سیمافیلم می‌گوید سری جدید سریال‌های «گاندو» و «پایتخت» امسال ساخته خواهند شد.

مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم در خصوص ساخت «گاندو» و «پایتخت» جدید به خبرنگار تسنیم گفت: فیلمنامه «گاندو» که فیلمنامه‌اش مراحل تأیید در داخل صداوسیما انجام می‌شود ان‌شاءالله در سال جدید وارد مراحل پیش‌تولید و تولید می‌شود. اگر مشکلی هم پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در 1403 خواهیم دید.

نقویان در پاسخ به این سؤال که آیا بالأخره مهران مدیری سریالی در سیمافیلم خواهد داشت یا خیر؛ افزود: مهران مدیری جزو افرادی است که در تلویزیون مشکلی برای کار ندارد اما مسئله مهران مدیری به مسئله حقوقی چند جهت در صداوسیما غیر از معاونت سیما یا تولیدی‌های سازمان پیوند خورده که باید تصمیم‌گیری کنند. به نظرم اتفاق بدی نخواهد افتاد.

رئیس سیمافیلم درباره ساخت سریال‌های طنز و توجه به این ژانر در تلویزیون تأکید کرد: مسئله طنز و کمدی برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه دغدغه خودمان است، اما موضوع ساخت سریال‌های طنز نکته‌ای است که باید به‌دقت برای آن برنامه‌ریزی انجام شود، چون تولید طنز کاری سخت و پیچیده است و نباید سرسری گرفته شود، ازاین‌رو فقط اینکه اراده تولید داشته باشیم کافی نیست، بلکه باید بررسی دقیق و مطالعه مناسب صورت پذیرد تا طنز مناسب از قاب تلویزیون برای خانواده‌ها پخش شود. ما برای رونق کمدی‌سازی در تلویزیون برنامه جدّی داریم و ان‌شاءالله بتواند روی آنتن خودش را نشان دهد.

ارسال نظر: