واکنش مدیرکل سابق دفتر موسیقی به یک اقدام غیرقانونی

کدخبر: 1017860

فریدون آسرایی برای صدای خواننده "رپ خوان" مجوزی دریافت نکرد و اضافه کردن صدای او به موسیقی تخلف محسوب می‌شود/ وزارت ارشاد مکلف به برخورد قانونی با سایت متخلف منتشر کننده و آقای آسرایی است

پیروز ارجمند (مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد) درباره همکاری فریدون آسرایی و یک خواننده "رپ خوان غیرمجاز"(آرمین) توضیح داد: آقای آسرایی مجوز پخش اثر بدون صدای این رپ خوان را از ما دریافت کرد ولی متاسفانه بعد صدای ایشان به موسیقی اضافه شد که این هم تخلف آقای آسرایی است. در زمان فعالیت من هیچ مجوزی به هیچ خواننده رپی داده نشد.

ارجمند همچنین به تخلف سایتی که اثر آسرایی و خواننده غیرمجاز را منتشر کرد نیز اشاره کرد و گفت: من به سایتی که این اثر را منتشر کرد؛ تذکر دادم اما پیگیری‌های بعدی باید از سوی وزارت ارشاد صورت بگیرد. درواقع وزارت ارشاد مکلف به برخورد قانونی با سایت متخلف و آقای آسرایی است.

مدیرکل سابق دفتر موسیقی در پایان عنوان کرد: متاسفانه این شاعبه ایجاد شده که ما به‌صورت غیرمستقیم بهاین رپ خوان مجوز دادیم درحالی‌که هیچ درخواستی مبنی بر دریافت مجوز به ما ارائه نشد و ما هم هیچ مجوزی ندادیم. اگر مجوزی که من به آقای آسرایی دادم هم رجوع بشود؛ می‌بینید در آن هیچ مجوزی برای صدای آقای آرمین وجود ندارد و اگر هم به آن استناد کنند؛ جرم دوبرابر خواهد شد چراکه نوعی جعل محسوب می‌شود.

ارسال نظر: