"مزارشریف" همزمان با ایران در کشورهای منطقه نیز اکران می شود

کدخبر: 1019954

رئیس سازمان سینمایی "سوره" گفت: خوشبختانه شنیده‌ایم رئیس جمهور درمورد این شهدا قول‌هایی داده‌اند و باید بگویم که در واقع این ما هستیم که محتاج حضور دائمی یاد و خاطره این عزیزان هستیم

به گزارش «نسیم» محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی سوره یک شنبه 24 مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به اهمیت ساخت فیلم مزار شریف گفت : هدف اصلی فیلم «مزارشریف»، خونخواهی و رساندن فریاد مظلومیت شهدای مزار شریف است ؛ چراکه در همان برهه زمانی این احقاق حق شکل نگرفت و من قلبا عرض می‌کنم این فیلم به واسطه شرایطی که در منطقه وجود دارد و اسلام وهابی که در حال صدمه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) است، اتفاق بسیار مثبتی قلمداد می‌شود .

وی با بیان اینکه تقاضا دارم تلاش کنید این فیلم بیشتر دیده شود، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم این فیلم هم‌زمان با ایران در چند کشور دیگر نیز اکران شود. خوشبختانه شنیده‌ایم ئییس جمهور درمورد این شهدا قول‌هایی داده‌اند. خانواده این شهدا در انتظار روزی برای نام‌گذاری این عزیزان نیستند و این ما هستیم که محتاج حضور دائمی یاد و خاطره آن‌هاییم .

وی با اشاره به اهمیت خبرنگاران ادامه داد : باور داریم که جنگ امروز، جنگ رسانه‌هاست و افسران و فعالان حوزه جنگ رسانه خبرنگاران هستند اگر بخواهیم بابت دقیقه دقیقه زحمات شما و رونقی که به بازار فرهنگ و هنر می‌دهید تشکر کنیم، این کار میسر نیست؛ چراکه این حجم زیاد، قابل جبران نیست. بنابراین آمده ایم ادب را به جا بیاوریم و با ابراز ارادت، از تلاش شما تشکر کنیم .

ارسال نظر: