فیلم‌برداری "بهشت از جنوب شرقی" از مهرماه آغاز می‌شود

کدخبر: 1026359

تهیه کننده فیلم "بهشت از جنوب شرقی" به «نسیم» گفت: لوکیشن های این فیلم سینمایی در بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان و همینطور بخش‌‌هایی در نزدیکی مرز است

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم "بهشت از جنوب شرقی" به خبرنگار «نسیم»، گفت: کار پیش تولید این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و با فراهم شدن شرایط لازم از مهرماه کار فیلم برداری را آغاز خواهیم کرد. البته بخش هایی را به صورت غیر رسمی آغاز کردیم ولی به صورت رسمی از مهرماه کار فیلم برداری آغاز می شود.

وی افزود: بخش هایی از فیلم که کار جلوه های ویژه نیاز دارد فیلم برداری آن از نیمه های شهریورماه شروع شده است. زیرا بخشی از فیلم برداری کار در نقاط صعب العبور و دور از دسترس استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. در کل کار فیلم برداری بخش های اصلی این فیلم سینمایی در حدود 2 ماه به طول خواهد انجامید.

تهیه کننده "بهشت از جنوب شرقی" ادامه داد: لوکیشن های این فیلم سینمایی در بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان و همینطور بخش هایی در نزدیکی مرز است.

اصغری خاطرنشان کرد: "بهشت از جنوب شرقی" پیرامون مردم سیستان و بلوچستان و روبرو شدن آنها با حوادث سال های اخیر است که منطقه را به نا امنی کشیده است. در این فیلم قهرمان های داستان ما به دنبال این هستند که از این شرایط به بهترین شکل استفاده کنند تا امنیت را به خانواده های خود برگردانند.

وی در پایان تصریح کرد: فیلم بر اساس زمان بندی خود به خوبی پیش می رود و تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا فیلم برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود و شاهد پخش آن در روزهای جشنواره باشیم.

ارسال نظر: