شاه‌حسینی: "به کودکان شلیک نکنید" را برای جشنواره فیلم فجر نمی‌سازم

کدخبر: 1036019

کارگردان "زیباتر از زندگی" در گفتگو با «نسیم»، گفت: نمی‌خواهم برای اینکه این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد؛ آن را به صورت عجله‌ای بسازم/ به زودی فیلمبرداری آغاز خواهد شد

انسیه شاه حسینی در گفتگو با «نسیم»، درباره فیلم «به کودکان شلیک نکنید» گفت: سعید سید زاده، تهیه کننده در حال انجام کارهای مربوط به گرفتن پروانه ساخت است و به زودی این پروانه برای شروع کار فیلمبرداری «به کودکان شلیک نکنید» را گرفته و کار را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این فیلم کار پربازیگری است و به همین دلیل می توان عنوان کرد که ساخت آن کار سختی خواهد بود؛ البته هنوز بازیگران این اثر را انتخاب نکرده ایم.

کارگردان «زیباتر از زندگی» با بیان اینکه قرار نیست لوکیشن ««به کودکان شلیک نکنید» در تهران باشد، اظهار داشت: این فیلم نیز مانند بقیه آثارم در جنوب کشور و شهری مانند خوزستان فیلمبرداری می کنیم؛ البته هنوز درباره اینکه بخش هایی از اثر در خارج از کشور فیلمبرداری شود نیز به نتیجه قطعی نرسیدیم.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: نمی خواهم برای اینکه «به کودکان شلیک نکنید» به جشنواره فیلم فجر برسد؛ آن را به صورت عجله ای انجام دهم. به عبارت دیگر برایم تنها کیفیت کار مهم نیست به همین دلیل فکر نمی کنم کار به جشنواره فیلم فجر برسد.

ارسال نظر: