ابراهیم اصغری در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

فیلم برداری "چهل مروارید" مرداد ماه آغاز می‌شود

کدخبر: 2046674

تهیه کننده فیلم سینمایی "چهل مروارید" گفت: هم اکنون در مرحله پیش تولید هستیم و ان‌شاءالله در مردادماه کار فیلم برداری این پروژه آغاز می‌شود.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی "چهل مروارید" در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، عنوان کرد: هم اکنون در مرحله پیش تولید هستیم و در مردادماه نیز کار فیلم برداری این پروژه آغاز می‌شود.

وی افزود: البته چندماهی است که پیگر مقدمات کار هستیم و هم اکنون هم درگیر مرحله پیش تولید هستیم. همچنین در هفته آینده نیز بازیگران حاضر در این فیلم مشخص شده و قرارداد با آنها نهایی می‌شود.

این تهیه کننده ادامه داد: با تمام شدن مراحل پیش تولید این فیلم در اوایل مرداد ماه کلید می‌خورد. پیرامون لوکیشن های این فیلم هم باید عرض کنم که لوکیشن اصلی این فیلم که بیش از 90 درصد کار فیلمبرداری در آن انجام می شود در شهرک دفاع مقدس قرار دارد. همچنین بخش های دیگری از فیلم در شهر مقدس مشهد و آبادان جلوی دوربین خواهد رفت.

اصغری خاطرنشان کرد: دکورهای مورد نیاز ما برای انجام فیلم‌برداری مدتی است که در این شهرک در دست ساخت و تولید است. بر این اساس ساخت مابقی دکورها این فیلم تا دو هفته آینده تمام می‌شود.

وی پیرامون خط داستانی این فیلم نیز اضافه کرد: پس از 30 سال سند جدیدی باعث مشکوک شدن نیروهای اطلاعات به مفقود الاثر شدن فرمانده گردان غواصان می‌شود. درپی کشف این راز ابهامات جدیدی هویدا می‌گردد و . . .

این تهیه کننده در پایان گفت: برای این فیلم بخش جلوه‌های ویژه خوبی را داشته باشد جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری درنظر گرفته‌ایم که برای هرچه بهتر و جداب تر شدن فیلم از آن استفاده خواهیم کرد. زیرا قصه فیلم یک قصه آبی خاکی است که به حضور غواصان در عملیات های کربلای 4 و 5 می‌پردازد.

ارسال نظر: