ردایی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

فیلمبرداری "برف سرخ" از مهر ماه آغاز می‌شود/ بازیگران اصلی فیلم تا دو هفته دیگر نهایی خواهند شد

کدخبر: 2049535

تهیه‌کننده "برف سرخ" گفت: این فیلم ۱۷ بازیگر دارد که از این تعداد ۴ بازیگر نقش اصلی فیلم را بر عهده دارند و فاطمه متعمد آریا به عنوان نقش اول فیلم انتخاب شده است.

مسعود ردایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره فیلم «برف سرخ» گفت: پیش تولید این فیلم از 2 مردد آغاز شده است و فاطمه متعمدآریا به عنوان یکی از 4 بازیگر اصلی فیلم انتخاب و قرارداد وی نیز منعقد شده است. البته این فیلم 17 بازیگر اصلی و فرعی دارد.

وی ادامه داد: پیش تولید فیلم تا اواخر مرداد ماه به طول می انجامد و بعد از آن به خاطر سفر بهرام توکلی به خارج از کشور، 15 روز وقفه کاری خواهیم داشت و از 15 شهریور دوباره کارهای مربوط به صحنه و دکور و .... فیلم را انجام می دهیم.

تهیه کننده «برف سرخ» اظهار داشت: از مهر ماه فیلمبرداری کار را آغاز می کنیم و به احتمال زیاد 45 روز کار فیلمبرداری ما طول خواهد کشید؛ البته فیلم در تهران و سردشت فیلمبرداری می شود و احتمالا برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

ردایی با بیان اینکه «برف سرخ» درام اجتماعی است، خاطر نشان کرد: در این فیلم فاطمه معتمدآریا که نقش خورشید را بازی می کند، از سردشت به تهران می آید تا کارهای مربوط به درمانش را انجام دهد، ولی در مرکز درمانی اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند و این مسئله روند کلی فیلم را می سازد.

ارسال نظر: