تازه‌ترین محصول مأوا به مناسبت المپیک ریو

"مدال مردمی" با صدای فرزاد فرزین منتشر شد + صوت

کدخبر: 2053326

"مدال مردمی" ترانه‌ای با مضمون حماسی و در راستای تقویت روحیه همبستگی ملی است که به مناسبت آغاز مسابقات المپیک ۲۰۱۶ و با امید به کسب موفقیت قهرمانان ایرانی در این عرصه ورزشی تولید شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به مناسبت آغاز مسابقات المپیک 2016 در ریو دو ژانیروی برزیل، ترانه «مدال مردمی» با صدای فرزاد فرزین و به همت مرکز آوای انقلاب اسلامی(مأوا) تولید شد.

«مدال مردمی» ترانه‌ای با مضمون حماسی و در راستای تقویت روحیه همبستگی ملی است که به مناسبت آغاز مسابقات المپیک 2016 و با امید به کسب موفقیت قهرمانان ایرانی در این عرصه ورزشی تولید شده است.

خواننده و آهنگساز «مدال مردمی» موسیقی‌دان نام‌آشنای کشور «فرزاد فرزین» است. همچنین تنظیم این قطعه را «مهران خلیلی» و میکس و مسترینگ آن را «کوشان حداد» بر عهده گرفته‌اند. «روزبه بمانی» نیز برای این اثر ترانه‌سرایی کرده است.

گفتنی است «مدال مردمی» در مرکز آوای انقلاب اسلامی(مأوا) تهیه شده است و پس از کسب موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران ایرانی در طول مسابقات المپیک از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. ضمناً علاقمندان می‌توانند در ادامه به این اثر گوش فرا دهند.

ارسال نظر: