شاه‌حسینی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

تلاش‌مان رساندن "به کودکان شلیک نکنید" به جشنواره فجر است/ هنوز زمان شروع فیلمبرداری مشخص نیست

کدخبر: 2058041

کارگردان "زیباتر از زندگی" گفت: هنوز زمان شروع فیلمبرداری مشخص نیست و بازیگران نیز انتخاب نشده‌اند و منتظر تهیه کننده هستیم تا بتوانیم کارهای مربوط به فیلمبرداری را شروع کنیم.

انسیه شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره فیلم «به کودکان شلیک نکنید» گفت: هنوز زمان شروع فیلمبرداری مشخص نیست و بازیگران نیز انتخاب نشده اند؛ در حقیقت منتظر تهیه کننده هستیم تا بتوانیم کارهای مربوط به فیلمبرداری را شروع کنیم.

وی با بیان اینکه معمولا تهیه کنندگان با مشکلات مالی مواجه هستند، ادامه داد: با توجه به موضوع فیلم تهیه کنندگی آن تنها از عهده سعید سید‌زاده بر می آید.

کارگردان «زیباتر از زندگی» اظهار داشت: به طور قطع اولین نمایش «به کودکان شلیک نکنید» در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود؛ با این حال عدم شروع فیلمبرداری کار را در آینده برایمان سخت تر خواهد کرد.

شاه حسینی تصریح کرد: از آنجایی که اسم فیلم دقیقا با موضوع فیلم مرتبط است؛ قصد نداریم که تغییری در نام آن بدهیم، از سوی دیگر به شخصا عنوان «به کودکان شلیک نکنید» را دوست دارم.

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد تمام لوکیشن های فیلم در داخل کشور و در شهرهای جنوبی مانند خوزستان فیلمبرداری خواهد شد؛ با این حال هنوز برآورد مشخصی از هزینه های مورد نیاز برای ساخت این فیلم نداشته ایم.

ارسال نظر: