قناعت در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

تلاش داریم "قهرمانان کوچک" را نوروز ۹۶ اکران کنیم/ فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کردیم

کدخبر: 2076416

کارگردان "قهرمانان کوچک" گفت: امیدواریم در زمان اکران در سینماها، "قهرمانان کوچک" با استقبال خوبی همراه شود و سعی داریم تا فیلم را بعد از جشنواره و در نوروز ۹۶ اکران کنیم.

حسین قناعت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره فیلم «قهرمانان کوچک» گفت: تمام مراحل فنی، صداگذاری و موسیقی کار انجام شده و فیلم آماده نمایش است، از این رو فرم حضور در جشنواره سی و پنجم را نیز پر کرده ایم.

وی ادامه داد: ما در فیلم های «دزد و پری» و «دزد و پری 2» سعی کردیم خانواده ها را نیز با فیلم همراه کنیم؛ ولی در «قهرمانان کوچک» مخاطب ما از رده سنی 9 تا 12 سال است، از سوی دیگر با توجه به موضوع فیلم که به مسئله «تولید ملی» می پردازد، باید بگوییم که این فیلم یک اثر کمدی بزرگسال نیز به شمار می رود.

کارگردان «قهرمانان کوچک» تصریح کرد: با توجه به اینکه آثار زیادی به این دوره از جشنواره فیلم فجر ارسال شده، باید منتظر تصمیم هیئت انتخاب برای حضور و یا عدم حضور «قهرمانان کوچک» در جشنواره باشیم و در حقیقت نمی دانم چه برخوردی با فیلم می شود.

قناعت خاطر نشان کرد: امیدواریم در زمان اکران در سینماها، فیلم با استقبال خوبی همراه شود و سعی داریم تا «قهرمانان کوچک» را بعد از جشنواره و در نوروز 96 اکران کنیم.

ارسال نظر: