اکران ۴ فیلم بخش سودای سیمرغ در برج میلاد+مشخصات فیلم‌ها

کدخبر: 2085509

چهارمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم "آوانتاژ" ساخته محمد کارت در بخش سینما حقیقت آغاز خواهد شد و در ادامه ۴ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، چهارمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم «آوانتاژ» ساخته محمد کارت در بخش سینما حقیقت آغاز خواهد شد.

«کوپال» ساخته کاظم ملایی اولین فیلم بخش سودای سیمرغ چهارمین روز جشنواره به شمار می رود که در ساعت 15:30 در کاخ جشنواره به نمایش در می آید.

لون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام، حسین شمس آبادی، وهان سلیم زاده، مجتبی علیزاده، حسین غایبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«کوپال» روایتگر قصه‌ یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که روز آخر سال با یک چالش جدی در زندگی‌اش مواجه می‌شود.

«آباجان» هاتف علیمردانی نیز دومین فیلم بخش مسابقه جشنواره است که در ساعت 18 اکران خواهد شد.

فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، فریبا متخصص، ملیسا ذاکری، محمدرضا غفاری، محمود نظرعلیان و ماهان نصیری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«آباجان» روایت خانواده ای است که در دهه شصت در شهر زنجان زندگی می کنند. خانواده ای که جنگ و فضای آن سال ها تأثیر زیادی روی زندگیشان می گذارد.

«فراری» علیرضا داوودنژاد، سومین فیلمی است که ساعت 20:30 امروز در کاخ جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید، این فیلم نیز در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر شرکت داده شده است.

در خلاصه داستان «فراری» آمده است: گلنار برای رسیدن به هدف خود در حالی که ۱۸ سال بیشتر ندارد با واقعیت‌های امروز روبرو می‌شود. او به تهران می‌آید تا با ماشین فراری ۸ میلیاردی عکس یادگاری بگیرد .

محسن تنابنده، ترلان پروانه، سحر دولتشاهی، سیامک صفری، رضا داوودنژاد و با حضور رضا کیانیان و سیما تیرانداز از جمله بازیگران فیلم داوودنژاد هستند.

«سوفی و دیوانه» مهدی کرم پور که ساعت 23 در کاخ جشنواره اکران می شود، به عنوان آخرین سانس امروز جشنواره به شمار می رود، این فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور دارد و در حقیقت تمامی فیلم های امروز جشنواره جز آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ هستند.

امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم پور پس از عاشقانه پل چوبی است که روایتی متفاوت دارد و پس از بارها بازنویسی و پیش تولیدی طولانی، سر انجام در شهریور ماه سال جاری جلوی دوربین رفت.

ارسال نظر: