حجت‌الاسلام مرادی: ما هنوز در شرایطی مثل حصر آبادان قرار داریم

کدخبر: 888512

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین گفت: استکبار با هدف تحقیر کردن ایران به ما حمله کرد درحالی که آزادسازی خرمشهر مشت محکمی به دهان کسانی بود که نمی‌تواستند ایران را سر پا ببینند

به گزارش خبرنگار «نسیم» حجت‌الاسلام شهاب مرادی نی زدر مراسم مراسم تجلیل از مجید انتظامی، غلامعلی کویتی پور و خانواده شهید جهان آرا كه شب گذشته از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد، گفت: تاریخ پر افتخار ایران روزهای بسیار مهمی را به خود دیده است که سوم خرداد یکی از آن روزهاست.

وی ادامه داد: استکبار با هدف تحقیر کردن ایران به ما حمله کرد درحالیکه آزاد سازی خرمشهر مشت محکمی به دهان کسانی بود که نمیتواستند ایران را سر پا ببینند.

وی با تاکید براینکه تک تک شهیدان و خانواده‌های بزرگوارشان، درس آزادگی و ایستادگی را به امت ما دادند، خاطرنشان کرد: نسل‌های آینده باور نخواهند کرد که ما برعراق و کشورهای حامی رژیم بعثی توانستیم غلبه کنیم و تنها با حفظ هنر بوده که می‌توانیم تاریخ را ثبت کنیم.

حجت الاسلام مرادی افزود: ما هنوز در شرایط حصر آبادان قرار داریم و فکر می‌کنیم چونکه خرمشهر آزاد شده دیگر دشمنی نداریم درحالیکه دشمنان ما هیچ گاه آرام نخواهند نشست.

رئیس سازمان فرهنگی هنری تهران در پایان سخنانش تاکید کرد: روحیه مقاومت هم در اقتصاد و هم در فرهنگ الزامی است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت و پشتیبانی از یکدیگر نیازمند هستیم.

گفتنی است در انتهای این مراسم از فرزند رسول ملاقلی پور، مجید انتظامی، کویتی پور و خانواده شهید جهان آرا تقدیر به عمل آمد و همچنین نمایشگاه عکس‌های زنده یاد رسول ملاقلی پور از خرمشهر برپا شد.

ارسال نظر: