آرش معریان "خانه کنار دریا" را بعد از ماه رمضان کلید می‌زد

کدخبر: 898944

تهیه‌كنده این فیلم به «نسیم»، گفت: دانیال عبادی، مهران غفوریان و فتحعلی اویسی بازیگران اصلی کار هستند و فضای فیلم نیز تلفیقی از ملودرام و وحشت، است/ از آن فیلم‌هایی است که به درد جشنواره می‌خورد

سیدمحسن وزیری تهیه کننده "خانه کنار دریا" درباره ساخت آن به خبرنگار «نسیم»، گفت: فیلم را قطعا بعد از ماه رمضان کلید می زنیم. بنا داشتیم از اوایل تیرماه کار را شروع کنیم اما از یک طرف ماه رمضان و از طرف دیگر درگیری کارگردانمان آرش معیریان در پروژه ای دیگر موجب آن شد فیلمبرداری را عقب بیندازیم.

وی با بیان اینکه تقریبا تمامی عوامل تولید را چیده ادامه داد: با تمامی بازیگران کار صحبت کرده ایم از دانیال عبادی گرفته تا سارا منجزی، مهران غفوریان، فتحعلی اویسی، مهران رجبی و فلور نظری و رضایت آنها را گرفته ایم. تیم تولیدمان هم چیده شده است.

وی افزود: فیلمبرداری را مجتبی رحیمی انجام می دهد، صدابردارمان بابک اخوان است و چهره پرداز مسعود افشار.

وزیری درباره زمان فیلمبرداری عنوان كرد: شرایط تولید را طوری چیده ایم که نهایتا ظرف یک ماه کار فیلمبرداری انجام شود و تدوین همزمان را نیز خود ‌معیریان انجام می دهد تا فیلم تا اواخر تابستان آماده باشد.

این تهیه کننده تأكید داشت: فضای کار تلفیقی است از ملودرام و وحشت اما لحظات طنز خود را هم دارد و مایه های عاشقانه داستان را پیش می برند. به نظر خودم از آن فیلمهایی است که به درد جشنواره می خورد و به لحاظ تعدد لوکیشن از داخلی تا بیرونی کار منحصربفردی است.

تهیه کننده آثاری مانند "ساعت شلوغی" و "شیر و عسل" درباره اینکه برای تولید فیلم قصد ندارد از ارگانهایی مانند فارابی کمک بگیرد به «نسیم»، گفت: هر چه فیلم ساخته ام با سرمایه خصوصی بوده و از بازگشت گیشه ای اش برای فیلمهای بعدی هزینه کرده ام. هیچ وقت دنبال وام دولتی نبوده ام چون به امثال من وام نمی دهند.

وی ادامه داد: اگر بخواهند 50 میلیون به امثال من وام بدهند 2000 بار فیلمنامه را می خوانند و مرتب از بالا و پایین آن ایراد می گیرند. در نهایت کاری می کنند که قید حمایت را بزنی اما هستند کسانی که با دادن طرح دو صفحه ای، بودجه میلیاردی می گیرند.

محسن وزیری گفت: وام دولتی هست اما برای از مابهتران است اما فیلمهای من بدون پشتیبانی دولتی ساخته شده و می شوند. قصد دارم در تیتراژ "خانه کنار دریا" و آنونسهای آن حتما بنویسم که برای ساخت این فیلم حتی یک ریال از بیت المال هزینه نشده است.

ارسال نظر: