حجت‌الاسلام رفیعی: تفكرات تكفیریها بدتر از یهود است

کدخبر: 904791

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه در جمع نمازگزاران حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: امام حسین(ع) الگوی کامل اعتقاد به توحید و عاشورا تجلی توحید محوری است/ تكفیریان داعش به تمام معنا مشرك هستند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی با اشاره به اینكه برای شناخت خدای متعال باید در مورد عظت بیكران آن تفكر كرد گفت: معرفت به اسامی خداوند نیز یكی از راه‌‌كارهای رسیدن به معرف الهی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ وقایع زیادی اتفاق افتاده كه در آن انسان‌های زیادی از بین رفته‌اند كه دلیل آن فقط غرور بوده است.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به اینكه اهل بیت (ع) برای شناساندن صفات الهی به مردم زحمات فراوانی كشیدند اظهار كرد: بی‌دینان و خائنینی همچون گروه تكفیری داعش امروز شیعیان را به شرك متهم می‌كنند در حالی كه توحیدی‌ترین مذهب جهان مكتب تشیع است.

رفیعی ضمن مشرك خواندن گروه‌های تكفیری خاطر نشان كرد: اندیشه‌های این گروه‌ها به مراتب بدتر از اندیشه یهود است و این قبیل افراد در زمان اهل بیت (ع) نیز حضور داشتند و با تفكرات افراطی و متحجرانشان امامان معصوم را به شهادت رساندند.

ارسال نظر: