"پرداخت‌های صندوق اعتباری هنر به هنرمندان به صورت منظم انجام می‌شود"

کدخبر: 949875

 رئیس صندوق اعتباری هنر به «نسیم»، گفت: بر اساس گزارش بیمه آرمان، این شرکت بیمه‌ای در هفته گذشته به بیش از ۱۸۰ نفر پرداختی داشته است/ افرادی که هزینه آنها پرداخت نشده، به صندوق مراجعه کنند

خلیل ارجمندی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر توسط بیمه آرمان خدمات خود را با جامعه هدف خود ارائه می کند. در نتیجه پرداختی هم که به بیمه شدگان صورت می گیرد توسط این شرکت بیمه ای انجام می شود.

وی افزود: افرادی که تحت پوشش بیمه این صندوق قرار گرفته اند در صورتی که حق بیمه خود را پرداخت کرده باشند هزینه درمانی آنها را پرداخت خواهیم کرد. البته ممکن است به لحاظ ساز و کار اجرایی مقداری این پرداخت طول بکشد ولی قطعا هزینه را به بیمه شده پرداخت می کنیم.

ارجمندی ادامه داد: بیمه آرمان نیز به صورت منظم گزارش فعالیت و عملکرد خود را برای ما ارسال می کند و بر اساس آخرین گزارش آنها، در هفته گذشته در حدود به 180 نفر بیمه شده پرداختی داشته است. در حقیقت روال کار به صورت عادی و پرداخت ها هم به همین منوال است مگر اینکه بیمه شده ای به لحاظ مدارک مشکلی داشته باشد و این موضوع سبب تاخیر در پرداخت شود.

رئیس صندوق اعتباری هنر در پایان گفت: بیمه آرمان به صورت مرتب گزارش پرداخت های خود را برای ما ارسال می کند و اگر فرد خاصی بود که هزینه اش پرداخت نشده بود مشخصات کامل خود را اعلام کند تا به صورت ویژه بررسی شود.

ارسال نظر: