پهلوان پایتخت به تماشای "سحرگاه سوم" نشست

کدخبر: 953063

محمدرضا طالقانی، قهرمان سابق کشتی نمایش "سحرگاه سوم" را اثری منحصر به فرد دانست و افزود: این نمایش، اثری است که در آن همواره عطر و رنگی از خدا و معنویت دیده می‌‏شود

به گزارش «نسیم»، محمد رضا طالقانی که یکی از محافظان امام خمینی(ره) در سال 57 بوده است، در اجرای 3آذر نمایش سحرگاه سوم حضور داشت و در پایان نمایش با ابراز خرسندی این نمایش را اثری منحثر به فرد در بخش تئاتر دینی و مفهومی دانست و عنوان کرد: نمایش دینی سحرگاه سوم با عملکرد دقیق به ارزش‏‌های انسانی، انسانیت و مسایل معنوی توجه خاصی دارد.

وی افزود: این نمایش علاوه بر انسان، خدا را نیز در وجوه مختلف این نمایش مورد توجه کارگردان نمایش جناب آقای حامد هوشیاری قرار گرفته. که باید به تعبیری دیگر عنوان کرد این نمایش ، اثری است که در آن همواره عطر و رنگی از خدا و معنویت دیده می‌‏شود که باید این چنین آثاری از سوی مدیران هنری مورد حمایت جدی قرار گرفته و در معرض دید همه عاشقان امام زمان(عجل الله) قرار گیرد.

گفتنی است نمایش سحرگاه سوم به کارگردانی حامد هوشیاری در طول اجرای خود تا اکنون پذیرای هنرمندان عرصه تئاتر و سینما از جمله: جواد انصافی ، فرشید زارعی فر ،فرهاد بشارتی، حسین یاریار ، آتش تقی پور ، محمد ساربان ، محمد نوروش ، فریندخت زاهدی ، سید علی تدین صدوقی ، هما خاکپاش ، منظر لشگری،حسین اباذری، محمد رضا طالقانی و... بوده است .

"سحرگاه سوم" به عنوان نمایش برگزیده از سوی هیات داوران دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان نیز شناخته شده است. این نمایش که اجرای خود را از روز 18 آبان ماه آغاز کرده تا روز 4 آذرماه ، ساعت 19 در تماشاخانه سنگلج با نقش‌آفرینی مهدی صفار، مجید علم بیگی، هادی قمیشی و مرتضی کاظمی به روی صحنه می رود.

ارسال نظر: