شاه‌حسینی: سراغ فیلم شهید علم‌الهدی رفتم چون شخصیتی چند وجهی داشت

کدخبر: 972478

این کارگردان با اینکه ناهنجاری‌های امروز جامعه به علت عدم توجه و معرفی شهداست، افزود: در زمان نوشتن فیلمنامه مشکلی نداشتم زیرا فیلمنامه را از روی خاطرات این شهید نوشتم و با مشکلی هم روبرو نشدم

به گزارش «نسیم»، انسیه شاه حسینی در خصوص تولید اثر با محوریت شهدا و دفاع مقدس گفت: به نظرم فیلمسازانی که در این کار هستند و تریبونی دارند، بهترین کار این است که سراغ سوژه هایی بروند که هم در این دنیا و هم در دنیایی دیگر برایشان سود داشته باشد.

شاه حسینی با اشاره به تولید فیلم از یکی از شهدای شاخص دانشجو اضافه کرد: من برای ساخت فیلمم -زیباتر از زندگی- سراغ شهید «علم الهدی» رفتم زیرا شخصیتی چند وجهی داشت و در زمان نوشتن فیلمنامه مشکلی نداشتم زیرا فیلمنامه را از روی خاطرات این شهید نوشتم و با مشکلی هم روبرو نشدم.

این کارگردان سینما در خصوص برگزاری کنگره شهدای فیلم ساز، گفت: پرداختن به این موضوع حرکت بسیار خوبی است و این کمترین کاری است که برای شهدا می توانیم انجام دهیم.

شاه حسینی که دارای آثار متعددی در حوزه فیلم سازی است در خصوص کیفیت و سطح برگزاری کنگره ادامه داد: سطح و کیفیت برگزاری کنگره بستگی به هدف و برنامه ریزی که شده است دارد. 100 درصد برنامه ریزی مهم است.

وی همچنین در خصوص تاثیر کنگره شهدای فیلم ساز برای فیلمسازان نسل امروز اظهار داشت: ناهنجاری های امروز جامعه به علت عدم توجه و معرفی شهداست و این حرکت می تواند تاثیرگذار باشد.

شایان ذکر است کنگره شهدای فیلم ساز پنجم بهمن ماه با حضور خانواده این شهدا و جمعی از هنرمندان در باغ موزه تهران برگزار خواهد شد

ارسال نظر: