انسیه شاه‌حسینی: امیدوارم شرایط خوبی بری اکران "تا آمدن احمد" پیش بیاید

کدخبر: 987451

این کارگردان سینما پس از تماشای جدیدترین فیلم سینمایی صادق صادق‌دقیقی گفت: "تا آمدن احمد" فیلمی خوب و شرافتمندانه و بی‌ادعاست که در آن همه چیز در خدمت قصه است

به گزارش «نسیم»، فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» اثر سینمایی جدید صادق صادق دقیقی است که در بخش مسابقه امسال جشنواره فیلم فجر حضور داشت و از معدود فیلم های دفاع مقدسی حاضر در این جشنواره به حساب می آمد.

پس از اکران ویژه این فیلم در برنامه «شبهای فیلم» سینما فلسطین انسیه شاه حسینی، کارگردان پیشکسوت سینمای دفاع مقدس، «تا آمدن احمد» را فیلمی خوب، سالم و شرافت مندانه دانست و گفت: فیلم ساده و بی ادعایی بود که معلوم بود خیلی زحمت کشیده اند، دیالوگ های روان، بازی ها و لوکیشن خوبی داشت و در مجموع همه چیز در خدمت قصه بود.

کارگردان فیلم «زیباتر از زندگی» مخاطب فیلم صادق دقیقی را هم ایرانی ها و هم عراقی ها دانست و گفت: این فیلم دیدگاه مشخصی داشت و نشان دهنده نگاه کارگردان به ارزش های دفاع مقدس بود، نشان داد که افراد در منطقه می توانند با هم همراه باشند و ما با عراقی ها هم می توانیم ارتباط بهتری داشته باشیم. این فیلم هم برای مردم جزیره خارک و هم برای مردم منطقه پیام خوبی داشت و به عنوان یک فیلم دفاع مقدسی، با ارزش بود.

عضو هیئت داوران چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، صادق دقیقی را فیلمسازی دارای آینده ای روشن توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد از فیلمش حمایت شود تا شرایط خوبی برای اکرانش به وجود بیاید.

داستان «تا آمدن احمد» در سال 1365 اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال احمر است که خانواده اش اطلاعی از او ندارند.

صادق صادق دقیق پیش از این نیز، فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» در مورد زندگی شهید بهنام محمدی ساخته بود که در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر: