فغانی: ۹۳ تغییر در قوانین جدید داوری صورت گرفته است

کدخبر: 2047851

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: ۹۳ تغییر در قوانین جدید داوری صورت گرفته است. ممکن است برخی از این قوانین باعث سورپرایز شود. مثلا شاید دیگر خطایی در موقعیت‌ آشکار گل کارت قرمز نداشته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علیرضا فغانی در حاشیه تجلیل از مراسم داوران در جمع خبرنگاران گفت: داوران جوان خوبی در این کلاس شرکت کردند و من و محسن ترکی به دلیل اینکه در کلاس‌های 5 روزه داوری در مالزی شرکت کرده بودیم نتوانستیم از روز اول در این کلاس‌ها حضور داشته باشیم اما اطلاعاتی که در کلاس مالزی گرفته‌ایم را امروز در اختیار داوران قرار داده‌ایم. داوران هم مثل تیم‌ها دوران آماده‌سازی را گذرانده و امیدوارم لیگ خوبی را شاهد باشیم.

وی در مورد تغییرات در قوانین داوری گفت: 93 تغییر در قوانین جدید داوری صورت گرفته است. ممکن است برخی از این قوانین باعث سورپرایز شود. مثلا شاید دیگر خطایی در موقعیت‌ آشکار گل کارت قرمز نداشته باشد.

وی در مورد اینکه فصل گذشته هجمه زیادی به داور در ابتدای فصل شد، گفت: این مسائل همیشه است و امیدوارم امسال لیگ خوبی را شاهد باشیم.

فغانی در مورد اینکه خودش از عملکرد داوران انتقاد کرده بود، گفت:‌من هرگز از داوران انتقاد نکردم و همواره از عملکرد آنها دفاع کرده‌ام. داوران ما با این امکانات خیلی خوب هم قضاوت می‌کنند.

وی در مورد اینکه قرار است محسن ترکی برنده سوت طلا شود، گفت: سوت طلا فقط یک برنده دارد. ترکی هم از داوران خوب ماست و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

وی در مورد خرید تجهیزات رادیویی داوران گفت: این سؤال‌ها را از مسئولان مربوطه بپرسید.

ارسال نظر: