از سوی کمیته انضباطی؛

آراء انضباطی تیم‌های مختلف فوتبال وفوتبال ساحلی اعلام شد

کدخبر: 2071212

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص تیم‌های مختلف فوتبال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص تیم‌های مختلف فوتبال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.

لیگ دسته اول فوتبال: دیدار تیم های فولاد یزد و سپید رود رشت برگزار و از سوی تماشاگران تیم فولاد یزد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری رخ داد. با توجه به تکرار تخلفاتی از سوی تماشاگران، این تیم طبق بند 3 ماده 79 به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم فولاد یزد به دلیل پرتاب بطری توسط تماشاگرانش به داخل زمین نیز باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، محمد علی طاهرالقلب - مربی تیم فولاد یزد نیز به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

لیگ برتر فوتبال ساحلی: دیدار تیم های مقاومت تیران اصفهان و گلسا پوش یزد روز نهم مهر ماه برگزا رو از سوی تیم مقاومت تیران اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی یکی از تماشاگران تیم به داور و حمله ور شدن به سوی وی رخ داد. تیم مقاومت تیران اصفهان به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم فوتبال ساحلی بانوان بخشداری خاش به دلیل ترک کردن مسابقات در مرحله دوم و بدون اطلاع و به دلیل اختلال در برگزاری مسابقات از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

ارسال نظر: